Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sodeletuut schreef:Pmarena, heb jij nog tips voor me om droge plekken te voorkomen? Ik durf mijn zadel nu echt niet meer te gebruiken, sinds dat drukplekje..
Jennyxx schreef:Pmarena, welke grandeur inlages bedoel je:
Grandeur Inlages
Bij de Future en Future II pads kunt u inlages bestellen.
Moosegummi 6 mm (lichte vulling)
Moosegummi 12 mm (voor boomloos en trekzadels)
Latex 10 mm (meer demping, kan samen met moosegummi gebruikt worden)
6 mm Moosegummi voor dressuur, springen, VZ en IJslander: 6 euro
6 mm Moosegummi voor boomloos en grote pads: 10 euro
12 mm Moosegummi (aanbevolen voor boomloos): 20 euro
10 mm Latex voor dressuur, springen, VZ en IJslander: 15 euro
10 mm Latex voor boomloos en grote pads: 20 euro
Safiera schreef:Mocht je trouwens alleen zachte (VPS-) inlages willen kopen, op Tevoet en Te Paard kun je ze kopen zonder verzendkosten! Daar heb ik zelf zojuist stevige inlages vandaan, om in mijn zelfgemaakte bont/halfpad/dekje te gaan stoppen (zodat ik degene uit de grandeurpad niet extra hoef bij te knippen).
Hier de link naar de site: http://www.tevoetentepaard.nl/
Doorklikken op webshop (links) en dan rechts op pads, daar staan de inlages onderaan
@ pmarena: Hoe zit dat met dat nieuwe barefootzadel, die Barrydale? Wat is dat voor iets en heb je er al meer info over? Is er niet toevallig al ergens een testmodelletje dat nét niet helemaal goed was en dat voor een leuk prijsje te koop is?Die bruine vind ik namelijk wel helemaal gaaf! Zou je er nog extra kniestukken onder kunnen doen? En eigenlijk, om kosten te drukken én omdat ik dat fijner vindt, zou ik 'm in Dry-tex willen hebben... Zucht. Zou dat niet op bestelling kunnen bij Barefoot, denk je?
@ Jennyxx:
van welke site heb je dat? Bovenstaande site betaalde ik voor stevige inlages 12,95 ...
Jennyxx schreef:Pmarena, dank je wel, ik ga kijken.
Edit: op die site zie ik alleen barefoot inlages en fra inlages voor in de grandeur pad. Zijn de fra inlages hetzelfde of de barefoot stevige?
Safiera, op 'jouw' site staan alleen barefoot inlages, pmarena had het over stevige grandeur inlages (met daaronder de zachtere barefoot vps inlagesMijn gekopieerde stukje kwam van greendistance.