kay27 schreef:Hoe zat het met mijn zadel mellamoshan? Ik heb er een curved tree op zitten.
fit 1 bedoelde ik trouwens sorry

Heb een fit 2 nodige...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
db1 schreef:Ik ben op zoek naar een zadel voor mijn 3 jarige. Zit te twijfelen tussen 2 dingen, een 2e handse kopen en dan over 2 jaar een zadel op maat laten maken. Of een WOW kopen en deze dmv voldoende controles goed passend op mijn paard houden. Wat zijn de kosten van de controles, en heeft iemand voor mij een naam van een persoon die in de omgeving van Gelderland zit die goede controles en aanpassingen uitvoerd. Daarbij, kan zo'n zadel echt ten alle tijden passend gemaakt worden op je paard? Ik heb al een heel eind terug gelezen in het topic maar ben toch nog wel heel benieuwd naar ervaringen. Bedankt alvast!
Leanevb schreef:Ik heb precies hetzelfde als Venetia. Mijn paard is ook enorm aan het groeien in zijn spieren en het kan zijn dat hij hierdoor ook kussens met tab nodig heeft.
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de tab? Krijg je hier geen drukplekken van? (ik had hier namelijk eerder iets over gelezen)