die BR promax springschoenen staan ook nog op mijn lijstje krijg na die foto's extra veel zin!!! helaas word mijn lijstje alleen wel steeds langer maar ach ik kijk op dat moment wel wat ik koop kben altijd in voor koopjes
Djeradalover
Geplaatst: 18-03-13 00:13
M_hartje_M schreef:
maat L en die passen prima ! net als die met bont, ook maat L !
Oke super, heb al m'n andere springschoentjes ook in maat L, eind v/d maand is er outlet hierzo en dan neem ik ze gelijk mee denk ik..
Ik vroeg me af of hier mensen al pads hebben van de nieuwe anky collectie? Ik zou ze graag eens op foto zien, want ik heb de indruk dat ze in het echt een stuk donkerder zijn dan op ooteman afgebeeld... Die wie een foto heeft die goed met de echte kleur overeen komt, welkom
Zijn dat die nieuwe van HKM? Heb je ze al gepast? Zijn ze hard achteraan op de pees? Heb je de kogelbeschermers er niet bij?
jesss_amigo
Geplaatst: 21-03-13 21:04
Ik heb ze via een particulier die ze uit Duitsland impoteerd, volgens mij zijn ze niet van him, maar weet niet zeker. De achterbechemers moet ik nog kopen. Heb ze nog niet gepast.
Haha normaal koop ik ook niet zo veel hoor maar had zowiezo broeken nodig en die andere spullen daar stuite ik gewoon op en kon ik echt niet laten liggen
Maar geloof me ik ben wel weer even genezen voor een poosje hoor hihi