Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Farjen schreef:Ik vind de sienna persoonlijk wel heel mooi op vos! Is 1 van mijn favorieten
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Furst schreef:Ik heb een zadeldek van Horseagear in het roze, waarvan ik denk dat de Blush Pink het beste variant zal zijn.
Ik heb de Eskadron Petrol ook nog. Gezien ik volledig wil overstappen naar Lemieux, welke kleur zou hier het beste bij in de buurt komen?
En dan nog een oud dekje van HV Polo. In het echt vind ik hem roder ipv paarsiger. Welke zou hier in de plaats kunnen?[ Afbeelding ]
Mocht iemand deze ook te koop hebben of wil ruilen, let me know!
Alvast bedankt!
Furst schreef:Ik heb een zadeldek van Horseagear in het roze, waarvan ik denk dat de Blush Pink het beste variant zal zijn.
Ik heb de Eskadron Petrol ook nog. Gezien ik volledig wil overstappen naar Lemieux, welke kleur zou hier het beste bij in de buurt komen?
En dan nog een oud dekje van HV Polo. In het echt vind ik hem roder ipv paarsiger. Welke zou hier in de plaats kunnen?[ Afbeelding ]
Mocht iemand deze ook te koop hebben of wil ruilen, let me know!
Alvast bedankt!
annaxmaex schreef:Heeft iemand hier een antwoord op mijn vraag. Kan je op de de Loire dekjes van Lemieux een logo borduren? Ik weet niet zo goed of de stof van buiten dat kan hebben omdat het satijn is
romyvs schreef:annaxmaex schreef:Heeft iemand hier een antwoord op mijn vraag. Kan je op de de Loire dekjes van Lemieux een logo borduren? Ik weet niet zo goed of de stof van buiten dat kan hebben omdat het satijn is
Ja hebben wij gedaan, via Epplejeck.
[ Afbeelding ]
romyvs schreef:annaxmaex schreef:Heeft iemand hier een antwoord op mijn vraag. Kan je op de de Loire dekjes van Lemieux een logo borduren? Ik weet niet zo goed of de stof van buiten dat kan hebben omdat het satijn is
Ja hebben wij gedaan, via Epplejeck.
[ Afbeelding ]