Moss is echt een mooie kleur!
Twijfelde nog over de Golden Brass en dan zie je ‘m hier ook nog steeds

De modelfoto’s zijn steeds vaker zo afwijkend.. Parisian Blue is dus smurfenblauw i.p.v. zachtblauw, dan hoef ik ‘m gelukkig ook niet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mosh schreef:Wat een verhalen komen er voorbij, jammer dat je niet iedereen kan vertrouwen
Twijfelde nog over de Golden Brass en dan zie je ‘m hier ook nog steedsHeeft iemand de Champagne en Golden Brass? Zou je willen vertellen of het wat toevoegt om ze allebei te hebben?
De modelfoto’s zijn steeds vaker zo afwijkend.. Parisian Blue is dus smurfenblauw i.p.v. zachtblauw, dan hoef ik ‘m gelukkig ook niet
Lindor92 schreef:De ps broeken bevallen jullie wel goed ofniet? Ik heb wat rijbroeken die ik niet gebruik te koop staan. Dan wil ik graag een neutrale broek van ps kopen denk ik.
Devic schreef:Lindor92 schreef:De ps broeken bevallen jullie wel goed ofniet? Ik heb wat rijbroeken die ik niet gebruik te koop staan. Dan wil ik graag een neutrale broek van ps kopen denk ik.
Ik heb 2x de Brooklyn en 1 legging. Ik vind ze fantastisch zitten, voor de winter zijn degenen die ik heb wel aan de dunne kant dus als het koud is blijf ik trouw aan m’n Montar broeken. Ik heb geen winterbroek van PS dus geen idee hoe die zit. Ik draag erg graag hoge broeken, de Brooklyn is lekker hoog en heeft 3x 2 schuifjes aan de bovenkant, waardoor de druk netjes verdeeld is. De siliconen-grip is precies goed, niet te plakkerig.
De Brooklyn staat trouwens nu in de sale bij ruitergoed (hint)
anoukwendy schreef:Mosh schreef:Wat een verhalen komen er voorbij, jammer dat je niet iedereen kan vertrouwen
Twijfelde nog over de Golden Brass en dan zie je ‘m hier ook nog steedsHeeft iemand de Champagne en Golden Brass? Zou je willen vertellen of het wat toevoegt om ze allebei te hebben?
Zoek even tussen mn berichten dan kan je vergelijkingsfoto’s zien
Mosh schreef:Wat een verhalen komen er voorbij, jammer dat je niet iedereen kan vertrouwen
Matheno schreef:Samantha_ schreef:O wauw die is mooi! Die wil ik ook nog.
Bij jullie sneeuw? Hier een mini beetje.
[ [url=m/BsHlnB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier ook een beetje , maar het is ondertussen alweer gestopt.
[ [url=m/LeYG8K.jpg]Afbeelding[/url] ]