Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Ik wil er zelf ook liever 10 van elk bestellen, maak liever mensen blij dan verdrietig natuurlijk
Maar ook bij mij speelt datprobleem jammer genoeg
Als het goed is krijg ik begin v/d week van Barefoot te horen wat ze moeten gaan kosten, dat moeten ze eerst berekenen natuurlijk a.d.h.v. de actuele prijzen van het noot-kleurige leer
Ik heb gevraagd voor een prijsopgave van zadels inclusief bijpassende nootkleurige beugelriemen
Ben heel benieuwd
Lous schreef:Vandaag voor het eerst met mijn Arizona gereden. Zit heerlijk,maar moet mijn zit nog heel erg aanpassen. Heb een maat 1,maar heb het idee dat hij net iets te klein is voor mij. Heb maatje 36,dus zou toch
gewoon moeten passen? Het zadel is pas 1,5 jaar oud en niet veel mee gereden,moet hij nog een beetje inzakken?
Ga morgen voor de zekerheid de zitting even opmeten.
quibje schreef:dat klinkt mij heel vreemd in mijn oren
ik heb maat 40 en ik voel echt dat ik in e maat 2 naar achteren schuif
voor mij voelt hij dus te groot
pmarena schreef:Ik wil er zelf ook liever 10 van elk bestellen, maak liever mensen blij dan verdrietig natuurlijk
Maar ook bij mij speelt datprobleem jammer genoeg
Als het goed is krijg ik begin v/d week van Barefoot te horen wat ze moeten gaan kosten, dat moeten ze eerst berekenen natuurlijk a.d.h.v. de actuele prijzen van het noot-kleurige leer
Ik heb gevraagd voor een prijsopgave van zadels inclusief bijpassende nootkleurige beugelriemen
Ben heel benieuwd
pmarena schreef:Zo'n randje is op zich puur de irritatie van de plotselinge overgang van wel druk - geen druk, ik heb het vaker gezien
Komt heel weinig voor, nog minder vaak als dat je bvb. schuurplekken van halters / beenbeschermers ziet, dat zijn echt alleen de extreem gevoelige velletjes waarbij je dat hebt.
Daarom vind ik de HD-inlages ook zo fijn, die randen zijn afgerond waardoor de druk wegloopt als het ware.
Lous: maten zijn verschillende keren aangepast, is ook niet altijd door Barefoot gecommuniceerd helaas dus is echt een kwestie van meten en vergelijken