Haha, ik voel ze momenteel ook als ik niet aan het rijden ben. Ik zal ook wel weer wat eelt moeten kweken. Ach, voorheen zat ik ook altijd al goed op mijn knobbels en had ik er verder geen last van dus het zal wel weer goed komen uiteindelijk!
Stiklijn, zitbeenknobbels allemaal geen last van en zoveel spek zit er nou ook weer niet aan m'n kont
Evony
Geplaatst: 23-04-11 17:36
Sieeem schreef:
Heeft een van jullie al een 2de hands zadel bij Arno gekocht? Zo ja wat is de prijsklasse daarvan?
ik heb een tweedehandse kiefer lech profi gekocht van 5 jaar oud geloof ik in zeer goede staat voor 350 euro incl vullen naar mijn paard! En een pfiff amaretto in zeer goede staat voor 250 euro incl vullen.
Katyatje
Geplaatst: 23-04-11 22:11
Ik ben aan het overwegen om mss ook een springzadel te kopen bij Arno, maar dan wel tweedehands (anders wordt het net iets té duur ). Want mijn dressuur is nu wel in de maak, maar als mijn huidig zadel, iets dressuur-vzh-achtig waar ik nog een sprongetje mee kon nemen, verkocht is heb ik niks meer om mee te springen. Ga er nog even over denken en dan mss vragen of hij iets heeft liggen in lagere prijsklasse wat aangepast zou kunnen worden aan mijn paard.
Ik heb hem nu gelezen waren zoveel reacties maar zwemmen jullie in geld of zo dat jullie maar allemaal nieuwe zadels aanschaffen. Ik zal hem dindag es ff bellen
Voor die prijs hoef je nu ook weer niet in het geld te zwemmen. Goedkoop is anders, maar kijk eens rond naar andere maatzadels en je zit snel aan +2000 euro. Dan vind ik AB nog goed meevallen.
Vala
Geplaatst: 24-04-11 17:15
marenmar85 schreef:
Ik heb hem nu gelezen waren zoveel reacties maar zwemmen jullie in geld of zo dat jullie maar allemaal nieuwe zadels aanschaffen. Ik zal hem dindag es ff bellen
Waar slaat dat op? Vind ik een beetje een rare opmerking....
Haha Ik heb gewoon een lieve moeder en mijn vakantiegeld eraan besteed.
IKbenEllen
Geplaatst: 24-04-11 17:35
Je lieve moeder er aan besteed?
Vala
Geplaatst: 24-04-11 17:37
Mijn moeder is er voor dood gegaan...was erfenisgeld. Maar ben superblij met mijn zadel! En ik moest wel, kocht een paard met een exotische rug Ik denk dat de meeste mensen er gewoon hard voor werken en sparen toch?
Vind een zadel ook het belangrijkste onderdeel wat je naast je paard koopt, dus dat moet gewoon goed zijn. Als je je paard in de puin rijdt door een slecht zadel ben je verder van huis.
Katyatje
Geplaatst: 24-04-11 17:42
Ik geef er zo ongeveer al het geld aan wat ik tot nu toe verdiend heb met vakantiejobs. Kon het ook met spaargeld betalen, maar dat is voor later en nu zal het echt van mijn eigen geld zijn.
En belangrijkste onderdeel is het inderdaad. Daarom dat ik er meer voor moet neertellen dan voor mijn paard destijds.
Hahahha in het geld zwemmen. Sparen en werken is natuurlijk ook een optie. En als je een redelijk zadel inruilt scheelt dat toch ook een hoop toch. Ik spaar zowiezo een gedeelte van mijn loon op. Altijd handig.