Weet iemand al een matchend trainingshirt voor bij de Moonless Night? Ik vind het zo jammer dat ze alleen wedstrijdsshirts, een jasje en een bodywarmer hebben uitgebracht.
Ik ga wel nog bestellen. Wilde heel graag nog de Stone Blue set, en die is er nog in cob Mochten er mensen mee willen doen, dan kunnen die even een pb'tje doen
Farjen
Geplaatst: 06-09-23 10:28
Op de horselet alle dekjes aan 19 euro. Helaas is er niets bij wat ik zou willen
Ik zou de ginger nog wel willen, heb daar veel bijpassende kleding voor en mijn bijpassende lemieux dekje is aan het verslijten. Alleen vind ik de verzendkosten inderdaad uit verhouding.
oehw ik vind nog wel iets vind die power femme dekjes echt wel fijn heb nu de groene en wil nu gaan voor dat zachte roze terwijl ik echt niet van die kleur ben.. En heb een coral dressuur dekje al dus moet nog baselayer en springvarriant dekje ofcourse
Wij hebben een groep van 9 vriendinnen/stalgenoten die ook wel van de PS houden, vooral qua kleding. Ik wilde nog een rijlegging maar ga echt geen 25 verzendkosten betalen
Gelukkig nog 3 anderen die ook wel wat wilden, dan kan je de verzendkosten delen.
Veel mensen hebben natuurlijk al veel gekocht. Anders zou je kunnen zeggen dat je er gelijk 5 koopt, dan vallen de verzendkosten per dekje nog wel mee.