Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
candalisa schreef:Ik heb deze nu klaar staan om af te rekenen de mamba was helaas uitverkocht die leek mij wel gaaf maar ik twijfel enorm of die wel echt kleuren die ik bij mijn paard zou combineren
[ [url=m/02lqgM.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nId08w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/f1J158.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze is nu weer mooi in model ondertussen
_Bootsie schreef:Jenara schreef:Mhm, zijn hier nog mensen die al lang wachten op nieuws over hun order bij PS zelf?
ik heb vorige week maandag besteld en meteen een mail gehad ter bevestiging van de bestelling,
maar verder niets meer ontvangen ...
Ik heb mijne zondag 9 januari besteld en is nog steeds niet op het afhaalpunt..
Texas02 schreef:Ja, ze hebben de Tiffany baselayer nog in de Neptuna kleur en die zou zo mooi bij de Monaco Blue passen denk ik.. En hij is nog goedkoop ook nu, en nu zie ik ook nog net de kortingscode hier verschijnenDus vandaar mijn vraag of hij gelijk valt aan de Willow / Alessandra, want ik kan het dus niet zo maar retour sturen, zou te duur worden.
Flubberboot schreef:Iemand die weet welke PS of sweden rijbroek goed kan als je een gevoelige huid hebt op de benen? Wil stiekem nog een zwarte rijbroek bestellen maar ben bang dat ze niet lekker op de huid zijn... Als de broek te veel naden oid heeft, krijg ik daar altijd gigantische afdrukken van, ook al zit de broek niet zo strak...
Muronia schreef:Wat vervelend dat de ombres bij meerderen hier lijken te schuiven onder het zadel. Zou er iets anders aan zijn? Bij mijn zadels blijven ze wel liggen.
Mooi overzicht van de blauwe dekjes. Ik heb de royal en de monaco nog op mijn lijstje staan. Ik zou ook nog een mooie grijze willen en de pistachio white ook. Dus er zal nog wel het één en ander bij komen hier. Maar.. morgen komt eerst mn golden brass binnen