Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 22:13

ava_krause schreef:
De sage, musk en azure denk ik :)

Ik verwacht helaas ook pas eind maart ergens. Die brexit doet niet veel goeds helaas..

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 23:13

*komt uit de meeleeshoek*

Zijn er al ervaringen met de proshell brushing boots?

Afbeelding

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 23:43

Nicole schreef:
ava_krause schreef:
De sage, musk en azure denk ik :)

Ik verwacht helaas ook pas eind maart ergens. Die brexit doet niet veel goeds helaas..

Als je besteld met afterpay/klarna. Betaal je dan nog steeds vooraf of pas bij levering?

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 08:49

Saaams schreef:
Nicole schreef:

Als je besteld met afterpay/klarna. Betaal je dan nog steeds vooraf of pas bij levering?

Moment bij leveren. :) zodra de order bij ons word voltooid gaat ie automatisch richting het bedrijf die achteraf betalen doen

ricojoreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 09:10

Wanneer komen welke loire dekjes binnen bij hypostore? Ik wacht al sinds black friday op de mink :')
Ik zou er misschien nog wel 1tje bij willen bestellen met korting, maar zou jammer zijn als ik er weer zo lang op moet wachten :+

saltshaker23

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 09:17

urosa schreef:
Ik heb hier wel netjes de LeMieux Classic Loire Champagne ontvangen van Hypostore! Was niet op voorraad bij bestellen, levering ook nog een keer uitgesteld. Maar uiteindelijk dus wel binnen.

En wat is ie mooi <3 heb er van Shein ook al een leuk bijpassend shirt bij, maar krijg het niet goed op de foto. Hopelijk keertje buiten op het paard.

Oh wat fijn! Ik had hem ook besteld met korting, maar nog niks gehord :/ wel de spring Loire classic versie

Maartje_M

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 09:39

Hoe vallen de shirtjes en polo's? Vallen die gewoon op maat? En kwalitatief ook een beetje goed?

Alles wat ik nu wil bestellen of besteld heb is ook nog niet leverbaar. Toch wel een beetje jammer :')

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 10:51

Vast al heel vaak gevraagd, maar ik vraag het toch nog eens. Hoe valt de kleding van Lemieux? En dan met name de vestjes? Ik ben toch wel beetje verliefd op die Dynamique vestjes.

Bij Anky heb ik M vestjes, BR ook. Kan ik dan bij Lemieux ook met M uit de voeten? Jas van Anky heb ik dan weer een L. Van PK vestjes ook vaak L.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 10:59

ricojoreen schreef:
Wanneer komen welke loire dekjes binnen bij hypostore? Ik wacht al sinds black friday op de mink :')
Ik zou er misschien nog wel 1tje bij willen bestellen met korting, maar zou jammer zijn als ik er weer zo lang op moet wachten :+

Hou er over op zoals de kleuren Mink %) |o ik ben bang dat nog wel 2 maanden duurt voor deze eindelijk binnen gaat komen.. Die brexit en dan nog corona zorgt voor zoveel meer vertragingen. Ze zijn groot ingekocht dus je dekje komt zeker. Hopelijk zo snel mogelijk natuurlijk.

Sommige Loire kleuren verwachten we deze week weer binnen te krijgen maar op sommige zit echt lange levertijd :x -O-

lotte002

door de sneeuw van afgelopen week niet kunnen rijden dus alle dekjes is een keer meegenomen om te wassen :D
een foto van mijn bescheiden collectie :Y)

loire :
ice blue
french rose
ink blue
mink
spectrum mulberry

suède:
Citron
tangerine
Demin

twijfel of ik de loire mink ga verkopen, wand de Azure en de musk lijken me stiekem heel erg mooi :Y)
en dan twijfel of ik de suède of loire koop persoonlijk vind ik de loire's mooier maar de suede's lijken mooier te blijven zeker na een paar keer wassen.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door lotte002 op 15-02-21 11:00, in het totaal 1 keer bewerkt

SteffiiY

Sorriso schreef:
Vast al heel vaak gevraagd, maar ik vraag het toch nog eens. Hoe valt de kleding van Lemieux? En dan met name de vestjes? Ik ben toch wel beetje verliefd op die Dynamique vestjes.

Bij Anky heb ik M vestjes, BR ook. Kan ik dan bij Lemieux ook met M uit de voeten? Jas van Anky heb ik dan weer een L. Van PK vestjes ook vaak L.

Ik heb van anky M en van lemieux ook :)

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 11:24

Ik heb van LeMieux een maat kleiner dan van Anky

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 11:31

Ik heb Anky vestjes een M, le mieux polo ook een M. Anky lijkt iets ruimer te vallen wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 11:38

Ik vind ze wel gewoon netjes op maat vallen bij Lemieux. Heb een jasje in S van Anky en die is wel tikje ruimer dan de baselayer in S van lemieux, maar allebei zitten ze wel alsnog comfortabel.
Ik heb maat 34 als bovenmaat en de XS van Lemieux in baselayers/polo/vestje die ik heb zitten als gegoten.

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 12:01

Dus met mijn normaal maat S/36 kom ik met de S wel goed weg
Ik twijfel om voor het eerst eens een echt setje te kopen :+ Ik zat te kijken naar de sage polo en het musk shirtje, maar ben zo bang dat musk mij helemaal niet staat :+

ricojoreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 14:25

De peacock en ice blue loire besteld (en een manenkam en vlechtnaald voor extra korting :+ ), dan hoop ik ze in april samen met mijn mink te krijgen *\o/*
Laten ze alles maar snel weer op orde krijgen met de brexit!

Roosyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 16:26

filou schreef:
Velaija schreef:
Er is nu 40% korting bij Agradi op oa Ink en Mink! Kleding en dekjes.

Even iets uitgebreider gekeken: Ink Blue Suede is er nog in L (dressuur uitvoering).

Mee lezen in dit topic blijkt toch maar weer goed te zijn! Ik zat al een tijd te twijfelen of ik de ink blue wilde of niet, maar voor dit geld kan je hem toch niet laten liggen! Ik heb hem zojuist besteld :D

Van de nieuwe collectie gaat de sage hier sowieso komen! De Musk vind ik ook mooi, maar die is me toch even te roze om mooi te staan op mijn vos ruin :+

Eventjes gequote, omdat ik dus al het gehele topic mee lees en dacht voor die prijs wil ik ook wel eens een le mieux dekje proberen + ink stond al een tijdje op mijn twijfel lijstje. Maar mijn leverdatum blijft steeds maar wijzigen, ook al stond deze 11 feb op leverbaar. Bij jullie ook, of heeft iemand hem al ontvangen?

Ik vrees dat wanneer de ink goed bevalt, ik ook een bestelling ga plaatsen voor de sage :o , vervelend topic dit :')

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 16:31

Bij mij stond leverdatum op 15 - 18 feb.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 16:52

Ik heb ook m Champagne Loire van Hypostore ontvangen! :D En een shirtje was ik voor bij de suède besteld had lijkt wel goed bij de Loire te passen :)

Afbeelding

Moossie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 17:07

Oeps, alle drie van de nieuwe collectie pre-ordered......

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 17:10

Alle 3 ook echt _O-

Bestelling is geannuleerd nu opnieuw besteld en een borstel en antiklit erbij (antiklit was weer 1+1 gratis dus :Y))
:D Ben in april jarig dus tegen die tijd dat het komt is het een mooi cadeautje *\o/*

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 17:31

Roosyes schreef:
Eventjes gequote, omdat ik dus al het gehele topic mee lees en dacht voor die prijs wil ik ook wel eens een le mieux dekje proberen + ink stond al een tijdje op mijn twijfel lijstje. Maar mijn leverdatum blijft steeds maar wijzigen, ook al stond deze 11 feb op leverbaar. Bij jullie ook, of heeft iemand hem al ontvangen?

Mijn Ink is afgelopen vrijdag binnen gekomen van Agradi, ook besteld met de korting. Kan het niet zijn dat er nu zo'n run op is door de korting dat ze inmiddels door hun voorraad heen zijn bijvoorbeeld? Dan zijn ze afhankelijk van hun levaranciers qua levertijd.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 17:34

Ik had hem echt heel snel al besteld. Staat nu op 19 februari. Niet dat ik hem nu kan gebruiken, als die maar gewoon komt.

ricojoreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 17:40

De champagne is ook mooi! <3

Roosyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 17:41

En wanneer heb jij hem besteld Vientje? Dat denk ik dus ook, dat dat aan de hand is. Nu inderdaad hopen dat hij wel geleverd wordt!