ava_krause schreef:De sage, musk en azure denk ik
Ik verwacht helaas ook pas eind maart ergens. Die brexit doet niet veel goeds helaas..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Saaams schreef:Nicole schreef:
Ik verwacht helaas ook pas eind maart ergens. Die brexit doet niet veel goeds helaas..
Als je besteld met afterpay/klarna. Betaal je dan nog steeds vooraf of pas bij levering?
urosa schreef:Ik heb hier wel netjes de LeMieux Classic Loire Champagne ontvangen van Hypostore! Was niet op voorraad bij bestellen, levering ook nog een keer uitgesteld. Maar uiteindelijk dus wel binnen.
En wat is ie mooiheb er van Shein ook al een leuk bijpassend shirt bij, maar krijg het niet goed op de foto. Hopelijk keertje buiten op het paard.
ricojoreen schreef:Wanneer komen welke loire dekjes binnen bij hypostore? Ik wacht al sinds black friday op de mink![]()
Ik zou er misschien nog wel 1tje bij willen bestellen met korting, maar zou jammer zijn als ik er weer zo lang op moet wachten
Sorriso schreef:Vast al heel vaak gevraagd, maar ik vraag het toch nog eens. Hoe valt de kleding van Lemieux? En dan met name de vestjes? Ik ben toch wel beetje verliefd op die Dynamique vestjes.
Bij Anky heb ik M vestjes, BR ook. Kan ik dan bij Lemieux ook met M uit de voeten? Jas van Anky heb ik dan weer een L. Van PK vestjes ook vaak L.
filou schreef:Velaija schreef:Er is nu 40% korting bij Agradi op oa Ink en Mink! Kleding en dekjes.
Even iets uitgebreider gekeken: Ink Blue Suede is er nog in L (dressuur uitvoering).
Mee lezen in dit topic blijkt toch maar weer goed te zijn! Ik zat al een tijd te twijfelen of ik de ink blue wilde of niet, maar voor dit geld kan je hem toch niet laten liggen! Ik heb hem zojuist besteld![]()
Van de nieuwe collectie gaat de sage hier sowieso komen! De Musk vind ik ook mooi, maar die is me toch even te roze om mooi te staan op mijn vos ruin
Roosyes schreef:Eventjes gequote, omdat ik dus al het gehele topic mee lees en dacht voor die prijs wil ik ook wel eens een le mieux dekje proberen + ink stond al een tijdje op mijn twijfel lijstje. Maar mijn leverdatum blijft steeds maar wijzigen, ook al stond deze 11 feb op leverbaar. Bij jullie ook, of heeft iemand hem al ontvangen?