Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NenaC schreef:mij lijkt de neusriem en sperriem niet helemaal goed te zitten en hij lijkt ook wel heel klein afgesteld, dus misschien een maat kleiner zou beter passen.
Skippy01 schreef:boemel schreef:Waldhausen S line Sensation.
Gedeeld kopstuk (maar dat zie je niet op de foto)[ [url=m/qjeHbj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Staat mooi zeg!
Pallatin schreef:boemel schreef:Waldhausen S line Sensation.
Gedeeld kopstuk (maar dat zie je niet op de foto)[ [url=m/qjeHbj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prachtig boemel! Staat heel mooi op je paard![]()
Mag ik vragen hoe groot je paard is? Je had eerst een full toch? Maar die was te groot?
boemel schreef:[ [url=m/NiYFvy.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nog eentje van dichterbij. Keelriem zit trouwens niet zo strak als het lijkt.
nina82 schreef:boemel schreef:[ [url=m/NiYFvy.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nog eentje van dichterbij. Keelriem zit trouwens niet zo strak als het lijkt.
Super mooi hoofdstel zeg!
Wat ik me alleen afvraag is als je contact op de teugels hebt, krijgt het paard op deze manier niet meer druk op het neusbeen? Omdat bakstukken en neusriem in één zijn?
boemel schreef:Nina82, ik sluit me aan bij het antwoord van Skippy01.
Mijn erg gevoelige paard loopt er dus heel fijn op.
De Schöckemohle Alpha en Beta hebben dit systeem ook. Daar liep mijn paard ook fijn mee, maar van de Schöckemohle was het kopstuk voor mijn paard minder geschikt.
En eerlijk gezegd vind ik de Waldhausen mooier en de prijs leuker
boemel schreef:boemel schreef:Waldhausen S line Sensation.
Prachtig boemel! Staat heel mooi op je paard![]()
Mag ik vragen hoe groot je paard is? Je had eerst een full toch? Maar die was te groot?