Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bumper schreef:Inmiddels al meer tevreden gebruikers van de BF happy valley? Of de geheel leren versie?
Debbie00 schreef:Wow! Dat Freemax Round Cow zadel!! *kwijl*Zijn die zadel veel zwaarder dan een BF Arizona?
Oryani schreef:Grappig, ik heb ze allebei en afgezien van het hoesje merk ik geen verschilNeopreen werkt hier goed, als het vuil is ook gewoon afspoelen en klaar!
Azmay schreef:Ik denk dat ik voor de Freemax western ga als boomloos zadel, ik vind hem mooi en het systeem spreekt me aan.
Nou wilde ik een testzadel bestellen maar ik zie dat daar forkmaat 4 in zit, terwijl ik bang ben dat die dikke van mij wel zeker een 5 nodig heeft. Is de enige optie dan het kopen van een zadel op de gok? Of heeft de zadelpasservice meer opties daarin? Iemand ervaring?
nanda1980 schreef:Azmay schreef:Ik denk dat ik voor de Freemax western ga als boomloos zadel, ik vind hem mooi en het systeem spreekt me aan.
Nou wilde ik een testzadel bestellen maar ik zie dat daar forkmaat 4 in zit, terwijl ik bang ben dat die dikke van mij wel zeker een 5 nodig heeft. Is de enige optie dan het kopen van een zadel op de gok? Of heeft de zadelpasservice meer opties daarin? Iemand ervaring?
Ja ikbij mij is Lilianne geweest om de freemax uit te proberen. Ze heeft het short model met fork 5. Binnenkort ook het round model als ik het goed heb.
Ik heb nu zelf een freemax round maat 5. Helaas door de regen nog niet uit kunnen proberen (beetje off topic, maar er staat een short maat 4 te koop op de boktmarkt, het nieuwe model)