Geen zin om alles weer terug te zoeken.
T gaat mij absoluut ook niet om t kleurtje hoor, wil gewoon zwarte beschermers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tienus63 schreef:Wel ervaring met horseware amigo peesbeschermer. (Tendon boot, complete set voor en achter)
Voor ons paard niks anders meer. Vele soorten en merken geprobeerd.
Met de amigo's geen wondjes en schuurplekken.
Als je set nieuw ziet, denk je dat het flut dingen zijn.
Ik heb ze besteld bij ruitershop pas de deux.
SinneJ schreef:tienus63 schreef:Wel ervaring met horseware amigo peesbeschermer. (Tendon boot, complete set voor en achter)
Voor ons paard niks anders meer. Vele soorten en merken geprobeerd.
Met de amigo's geen wondjes en schuurplekken.
Als je set nieuw ziet, denk je dat het flut dingen zijn.
Ik heb ze besteld bij ruitershop pas de deux.
Oh die ga ik eens opzoeken straks, want ik ben al fan van de horseware dekens, dus zullen we die boots ook eens een kans geven als de beschrijving me bevalt!
edit: hmmm dan vind ik die air flows leuker...
SinneJ schreef:Ik geef je helemaal gelijk hoor! Comfort en werking gaat ALTIJD voor op de mooi, maar in die air flows zit ook een verhard deel? Lijkt me voldoende voor dressuurwerk? Ik wil vooral beschermen tegen verwondingen bij aantikken bij zijgangen of dergelijke...
Capriootje schreef:Die Equifit heb ik ook gepast, waren voor die van mij ook niet passend. Hij heeft lange dunne benen. De amigo airflow gaan ook retour, die zijn helaas te breed in omvang voor hem. Houd een heel stuk klittenband over wat dan uitsteekt en ben bang dat ze gaan afzakken dus heb er maar niet mee gereden.
Zoektocht gaat verder haha, ik was wel tevreden over de snugboots dus bestel die volgende week wel in Engeland denkheb ik iig weer wat voor dagelijkse training