Seizoenscollecties

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 19:34

pradadaan schreef:
Nou daar heb ik dus een trucje voor :o
Ik ben er laatst achter gekomen dat als je werkt, je salaris krijgt. En het schijnt dus dat 'salaris' gelijk staat aan 'geld' en dat je daar dus spullen enzo mee kan kopen :D
Ik kan het iedereen aanraden! :j

Wauw wat een goede tip! Was ik zelf niet opgekomen!

Morgen bij de Epplejeck 25% korting op een artikel naar keuze uit de zomercollectie!

Edit: Ik zie nu net dat het niet geldt op Pikeur, Eskadron, Ariat en Bucas :(

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 21:09

nienke555 schreef:
Morgen bij de Epplejeck 25% korting op een artikel naar keuze uit de zomercollectie!

Edit: Ik zie nu net dat het niet geldt op Pikeur, Eskadron, Ariat en Bucas :(

Echt :( he wat balen!! Wilde net Eskadron inslaan |(

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 21:10

pradadaan schreef:
Ik ben er laatst achter gekomen dat als je werkt, je salaris krijgt. En het schijnt dus dat 'salaris' gelijk staat aan 'geld' en dat je daar dus spullen enzo mee kan kopen :D

Ha goh je meent het :+ :D

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 21:21

iemand die mij kan vertellen hoe de anky polo's vallen? zit te overwegen er een te bestellen maar twijfel tussen xs en s. heb van eurostar maat S, en heb t persoonlijk voor t rijden liever wat strakker dan te los..

Samblabla

Re: Seizoenscollecties 2015/2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 21:34

Ik heb een paar dagen geledn de eskadron pastell old rose gekocht. Hoop dat die komende week binnenkomt. :)

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 21:50

Heeft EJ niet de gele ANKY in het assortiment?

Marjoleine89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 21:54

Petrol dura brilliant en petrol dralon *\o/*
Afbeelding

Anky had ik vroeger graag een maatje groter omdat het zo'n vreemd stofje was.

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 22:06

Lizzyy schreef:
pradadaan schreef:

Ha goh je meent het :+ :D

Dan is de vraag toch vrij nutteloos?
Het is best logiesch dat als je gewoon werkt geld binnen haalt wat je kan uitgeven := :+

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 22:11

Renee_S schreef:
iemand die mij kan vertellen hoe de anky polo's vallen? zit te overwegen er een te bestellen maar twijfel tussen xs en s. heb van eurostar maat S, en heb t persoonlijk voor t rijden liever wat strakker dan te los..

Dan zou ik S doen. Ik heb M of L maar bij de anky polo's wel L. Shirtjes zitten vrij strak en nu zitten ze precies goed

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 22:16

okee super, bedankt :)

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 22:21

pradadaan schreef:
Het is best logiesch dat als je gewoon werkt geld binnen haalt wat je kan uitgeven := :+

Ik bedoelde het ook niet zo serieus :Y)

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 22:22

Marjoleine89 schreef:
Petrol dura brilliant en petrol dralon *\o/*
[ [url=m/31Gfqr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Anky had ik vroeger graag een maatje groter omdat het zo'n vreemd stofje was.

Die staat leuk op een vos!

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 22:24

Lizzyy schreef:
pradadaan schreef:

Haha dat scheelt, het is namelijk lichtelijk vermoeiend dat de penny meisjes het begrip 'werken' en 'geld verdienen' niet snappen :') :=

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 22:25

Haha ik snap je frustratie hoor!

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 23:14

pradadaan schreef:
Lizzyy schreef:

Haha dat scheelt, het is namelijk lichtelijk vermoeiend dat de penny meisjes het begrip 'werken' en 'geld verdienen' niet snappen :') :=[/quote]

Lol, dacht je dat ik een penny'meisje' ben :D
Ik ben 23, woon samen en betaal zelf mijn paard + HBO studie . Dus ik snap dat zeker wel *D (helaas) :D

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 00:23

Haha nou ik speur geen profiel af bij een reactie :')
Dus nee ik had geen idee hoe oud je was en (helaas) krijg je dit soort reactie onwijs vaak van iemand die serieus is :+

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 00:49

Samblabla schreef:
Ik heb een paar dagen geledn de eskadron pastell old rose gekocht. Hoop dat die komende week binnenkomt. :)

Ik heb er gister 1 gekocht en hij valt bij mij gewoon normaal. :)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 09:38

pradadaan schreef:

_O- _O- _/-\o_

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 09:50

Foto spam van Prada en Giv met hun nieuwe spullen van de Eskadron zomercollectie 2016 :j

Prada met de Mintgreen Big Square
Afbeelding

Prada met de Bicolor Cotton Mintgreen/Navy
Afbeelding

Navy/sky set <3
Bicolor Cotton Navy/Skyblue
Navy/Skyblue/white halster set
Afbeelding

Giv met de Mintgreen Big Square
Afbeelding

Giv met de Bicolor Cotton Mintgreen/Navy
Afbeelding

Navy/sky set <3
Bicolor Cotton Navy/Skyblue
Navy/Skyblue/white halster set
Afbeelding

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 11:39

Nies_ schreef:
pradadaan schreef:

_O- _O- _/-\o_

Nou ik snap het wel hoor, dat je die vragen krijgt.. de meeste mensen die gewoon werken en salaris hebben, hebben alsnog niet genoeg bestedingsruimte om maandelijks na alle vaste kosten zulke extra uitgaven te doen. Dus zo vreemd vind ik het nou ook weer niet dat mensen soms met vraagtekens zitten. Het begint inderdaad bij een inkomen (dat voor iedereen anders is), daarna keuzes maken, de 1 kiest ervoor om in een dikke auto te rijden de ander kiest ervoor om allemaal setjes te kopen. Weer een ander heeft minder keuze omdat zijn/haar salaris niet toereikend genoeg is om naast de vaste lasten en eerste levensbehoeftes ook nog zulke uitgaven te doen.
Dus ja, ondanks dat zulke vragen vervelend zijn kan ik goed snappen dat sommige mensen het zich afvragen. Een logischer antwoord is dan 'ik heb geen vaste lasten want woon nog bij mijn ouders, met mijn inkomsten kan ik dus doen waar ik zin in heb'. Alleen is iedereen natuurlijk vrij om wel of niet inhoudelijk te antwoorden op een dergelijke vraag.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 11:55

pradadaan schreef:

Citaat:
Nou ik snap het wel hoor, dat je die vragen krijgt.. de meeste mensen die gewoon werken en salaris hebben, hebben alsnog niet genoeg bestedingsruimte om maandelijks na alle vaste kosten zulke extra uitgaven te doen. Dus zo vreemd vind ik het nou ook weer niet dat mensen soms met vraagtekens zitten. Het begint inderdaad bij een inkomen (dat voor iedereen anders is), daarna keuzes maken, de 1 kiest ervoor om in een dikke auto te rijden de ander kiest ervoor om allemaal setjes te kopen. Weer een ander heeft minder keuze omdat zijn/haar salaris niet toereikend genoeg is om naast de vaste lasten en eerste levensbehoeftes ook nog zulke uitgaven te doen.
Dus ja, ondanks dat zulke vragen vervelend zijn kan ik goed snappen dat sommige mensen het zich afvragen. Een logischer antwoord is dan 'ik heb geen vaste lasten want woon nog bij mijn ouders, met mijn inkomsten kan ik dus doen waar ik zin in heb'. Alleen is iedereen natuurlijk vrij om wel of niet inhoudelijk te antwoorden op een dergelijke vraag.

Echt logisch vind ik het niet zo, want zijn ook bij (zoals ik dan), die thuis woont, maar toch echter zelf mijn vaste lasten e.d moet betalen hoor.
Nu bedoel ik dit aanvallend op jou oid, maar voor mij is het dus niet altijd relavant om maandelijks een setje te kunnen kopen. Vele in mijn omgeving denken wel dat het makkelijker is als je thuis wonend ben, krijg je al snel de reactie: "Ja, maar je woont nog thuis."
Ja, maar denk je dan serieus dat ik niets hoef te betalen? :+

Overigens staan de kleuren wel heel leuk op Giv en Prada!

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 11:59

Het is ook niet, ik woon bij mijn ouders dus hoef geen vaste lasten te betalen maar; ik hoef geen vaste lasten te betalen want ik woon nog bij mijn ouders. Dat is wat anders :+

Gimmick11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 12:00

Haha, ik moest ook gewoon een soort huur/voedings geld betalen aan mijn ouders toen ik nog thuis woonde. Meer dan logisch, ik werkte gewoon dus ik kon meebetalen. Maar dan nog had ik zát over voor leuke (onzin) dingen :)

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 12:01

Ik wilde t dekje HV polo Otis in lila bestellen bij EJ vandaag..maar het is ineens uit de webshop verdwenen :-(

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 12:03

Gimmick11 schreef:
Haha, ik moest ook gewoon een soort huur/voedings geld betalen aan mijn ouders toen ik nog thuis woonde. Meer dan logisch, ik werkte gewoon dus ik kon meebetalen. Maar dan nog had ik zát over voor leuke (onzin) dingen :)

Oh ja wel, ik ook wel! Maar bedoel dan meer om niet bv een X aantal setjes te kopen zeg maar... :P