pradadaan schreef:Nou daar heb ik dus een trucje voor

Ik ben er laatst achter gekomen dat als je werkt, je salaris krijgt. En het schijnt dus dat 'salaris' gelijk staat aan 'geld' en dat je daar dus spullen enzo mee kan kopen

Ik kan het iedereen aanraden!

Citaat:
Nou ik snap het wel hoor, dat je die vragen krijgt.. de meeste mensen die gewoon werken en salaris hebben, hebben alsnog niet genoeg bestedingsruimte om maandelijks na alle vaste kosten zulke extra uitgaven te doen. Dus zo vreemd vind ik het nou ook weer niet dat mensen soms met vraagtekens zitten. Het begint inderdaad bij een inkomen (dat voor iedereen anders is), daarna keuzes maken, de 1 kiest ervoor om in een dikke auto te rijden de ander kiest ervoor om allemaal setjes te kopen. Weer een ander heeft minder keuze omdat zijn/haar salaris niet toereikend genoeg is om naast de vaste lasten en eerste levensbehoeftes ook nog zulke uitgaven te doen.
Dus ja, ondanks dat zulke vragen vervelend zijn kan ik goed snappen dat sommige mensen het zich afvragen. Een logischer antwoord is dan 'ik heb geen vaste lasten want woon nog bij mijn ouders, met mijn inkomsten kan ik dus doen waar ik zin in heb'. Alleen is iedereen natuurlijk vrij om wel of niet inhoudelijk te antwoorden op een dergelijke vraag.
Echt logisch vind ik het niet zo, want zijn ook bij (zoals ik dan), die thuis woont, maar toch echter zelf mijn vaste lasten e.d moet betalen hoor.
Nu bedoel ik dit aanvallend op jou oid, maar voor mij is het dus niet altijd relavant om maandelijks een setje te kunnen kopen. Vele in mijn omgeving denken wel dat het makkelijker is als je thuis wonend ben, krijg je al snel de reactie: "Ja, maar je woont nog thuis."
Ja, maar denk je dan serieus dat ik niets hoef te betalen? 
Overigens staan de kleuren wel heel leuk op Giv en Prada!