Vandaag mijn nieuwe Cheyenne maat 1 op mijn pony gelegt, op de foto trouwens niet aangesingelt. Ik ga er nog wel een andere pad bij kopen, gewoon de pad van barefoot of een andere bruine/zwarte pad die het zadel wat beter aansluit (als iemand nog een pad kwijt wilt, graag, haha).
De bedoeling is dat er nog endurancefenders en westernbeugels aankomen, en misschien ook nog een fork ipv een pommel.
Hier weer een foto van mijn Barefootje Afgelopen dinsdag naar het strand geweest. Was de tweede keer rijdend (Vlinder is 3,5). Maar ze gedraagt zich zo keurig. Lekker een voornml staprondje. Vindt ze zelf ook het fijnst haha.
klopt tweede keer op het strand. Maar heb er niet heel veel op gereden hoor. Laatste 2 maanden eigenlijk pas een keer per week. Ervoor stond ze lekker nog 24/7 buiten en gun ik mezelf ook een beetje rust voor de winter. Want dan staat ze nog wel buiten maar niet 24/7
Atent, leuk zadeltjes ook. Ik was toen echt aan het twijfelen tussen Cherokee of London
fabske
Geplaatst: 29-11-14 16:24
Ik hoor weer tot de boomloos club Het is vast niet de beste kwaliteit boomloos.(merk totaal onbekend) Maar het ligt wel stabiel op haar, Deze pad heeft ruggegraat vrijheid maar ik wil er graag een die nog beter druk verdeeld Dus er komt nog een andere onder
Ja klopt daar vind ik ze ook op lijken Maar ach ik heb geen idee wat het is er zit best dikke laag bont onder weet niet of dat bij hilason ook is? is hilason een beetje goed?
Hilason heeft meestal wel zijn merk er op staan, maar ze hebben niet zo'n beste naam, dus ik kan me indenken dat iemand dat plaatje er af haalt of het is een nepper van een nepper Voor de prijs mag je niet al te veel verwachten in vergelijking met een BM, maar voor de prijs zijn het best leuke zadels. De Hilasons die ik gehad heb zagen er iig best leuk uit. Persoonlijk vind ik de pommel en cantle erg hoog en vooral het kuipje van de cantle is wat nauwer als bij een BM. Daarentegen zijn ze wel mooi stug qua pad en geven dus een betere drukverdeling als de hele slappe BM's die ik ook ken. Daardoor liggen ze op een breed paard zonder schoft best goed.
Oooh, wat is ie mooi Elegance! Morgen om 16u komen ze bij mijn pony barefoots passen. Deze Cherokee is wel mooi! Benieuwd wat het morgen gaat geven en wie weet kom ik hier ook mijn showke geven