Maris schreef:Mrijn schreef:Ik hoop ook andere zweetbladen te proberen. Ik kocht het zadel met standard zweetbladen, maar die vind ik rot. Ik kom met mijn knieën niet in de buurt van de wrongen waardoor er altijd lucht zit tussen het zadel en mijn knieën. Gevolg: klapperknieënWat zijn jullie ervaringen met verschillende zweetbladen?
Helaas, ik heb, geloof ik, 3 verschillende zweetbladen geprobeerd. Maar bij geen van de zweetbladen kwam mijn knieën ook maar in de buurt van de wrongen. In ieder geval niet bij de movable block en standaard zweetbladen. Bij de high tigh kregen mijn dijbenen wat steun, maar ideaal was het nog niet.
Mijn zweetbladen met stiknaden zagen er super netjes uit, als nieuw eigenlijk.
Hmm, ik hoop dat het mij anders vergaat. Ik heb bij 2 vorige zadels movable flappen gehad en daarmee zat ik ook vaak te klooien. Maar, daar heb je nog wat mogelijkheden mee. Desnoods met dikke wrongen van Wintec ofzo. Dat zal iig een stuk goedkoper zijn dan extra wow wrongen. Mijn instructrice heeft conventional flappen en zij zweert daarbij. Die lijken qua opbouw ook wat logischer dan die stootblokken die aan de standard zitten...
We zullen zien vanmiddag. Hoewel ik vrees dat mijj paard zich erg moeilijk laat rijden met die wind