Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Seven schreef:ik wat eehhh langweet niet eens meer hoe lang
zit geen haast achter maar wil nu mn singel wel graag. Het zal een wave singel worden zwart met military de beugelriemen gatloos military
geduldig wacht ik af..................
Seven schreef:Ik heb ook heel goede ervaringen met marjolein, en heb een wow singel in bestelling curved in de kleuren van t zadel jippie
rijden gaat heel goed mn paard weet alleen de vooruit erg goed te vinden momenteel die is erg fris
Aimee schreef:Wat is daar dan de gedachte achter
Paard loopt op de voorhand, dus meer druk op de voorkussens, dus de voorkussens lopen leeg?
Met die gedachtenkronkel is Wow wel erg beperkt inzetbaar, want hoeveel paarden lopen er nou werkelijk op het achterbeen?
Toevallig heb ik een paard dat door zijn bouw zeer zeer moeilijk op het achterbeen te zetten is. Dit lukt slechts zeer korte stukjes. Maar ik heb geen last van lekkende voorkussens.
Ik zou bij dit soort problemen toch echt altijd direct contact opnemen met Engeland.
Hoogstwaarschijnlijk krijg je van daaruit te horen dat je eens een andere zadelpasser moet laten kijken (en ik kan ook wel raden wie ze je dan sturen). Mocht het probleem blijven bestaan, moet in mijn ogen het zadel in z'n geheel terug naar Engeland en zoeken ze daar zelf maar mooi uit wat er fout gaat. Ondertussen heeft de zadelpasser vast wel een leenzadel voor je.
Schangah schreef:Die van mij is erg duidelijk. Stap en draf gaan niet zo lekker, galop is helemaal uitgesloten als je niet de grond van dichtbij wilt bekijken.