Lijkt me toch gewoon heel simpel, enkel eigen foto's vragen via PB. Er zijn genoeg huiskamertopics waar je over setjes, ed. kan praten. Snap al niet waarom de regels toen zo 'moeilijk' waren.
Vind ik ook. Zoals het op t begin was vond ik het zelf het prettigst, maar het was wel erg veel werk voor de mods. Jammer dat sommigen niet schijnen te kunnen lezen.
Inderdaad en dan komen er weer allemaal van die nutteloze opmerkingen en domme vragen.. Internet plaatjes, ook zoiets, die kan ik zelf ook nog wel opzoeken.
Ja, maarja, volgens mij hebben de mods nu bijna hetzelfde werk met die oneliners en dingen die er niet toe doen weghalen..
Vind dit erg naar, grootste deel van de tijd is het 'ohh wat mooi!' Sowieso was dat al niet toegestaan op heel bokt dacht ik omdat het een oneliner is..
Daarom is het nu HK toch, dat dat wel mag? Vind die oneliners ook maar vervelend. Dat het mooi is weet ik zelf ook wel, anders koop ik het natuurlijk niet.
Nordsvensk
Geplaatst: 09-03-13 21:02
Mijn nieuwe dekje
Chocoladeijs
Geplaatst: 09-03-13 21:44
Nordsvensk schreef:
Mijn nieuwe dekje
*foto was hier*
Superleuk!
Mettee
Geplaatst: 09-03-13 22:04
Hij komt dinsdag bij mij thuis and i'm in love with it.
Ach ik merk wel dat het meevalt qua oftopic geklets iedere pagina zijn er wel foto's en de laatste paar pagina's zag ik echt een stuk of 10 post achterelkaar zonder onderbrekingen er tussen als we dat nou zo houden..
Erg leuk is ie. Heb 'm gisteren ook gekocht. Zo dik vind ik hem niet hoor als je 'm vergelijkt met ANKY of de Bicolors van Eskadron. Bij mij in de ruitersportzaak was ie 37.50, heb ook de sokken erbij gekocht. Mijn andere nieuwe aanwinst is deze: