Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mooney schreef:Zo op de foto lijkt het eerder de mint, maar dat kan liggen aan de kleuren van de foto. Ze lijken allemaal anders dan ze er hier in het echt uit zien
mooney schreef:Loire liefhebbers, ik heb even hulp nodigIk ben de bingokaarten loire aan het updaten, nu ben ik in de war. Zijn er twee soorten grijs? Want ik kan de twilight grey vinden maar die heeft een donkere rand en ik heb in de bingokaarten ook een grijs zitten met een lichte (beige?) rand, is dat de gewone grey of een speciale editie? Ik kan hem zo snel niet terug vinden en ik wil graag de goede naam erbij hebben.
Waidida schreef:Ik heb een vraagje voor jullie, zijn hier mensen met het kudos borsttuig? Zijn jullie hier tevreden over? Willen jullie eventueel een foto sturen van hoe het op je paard staat? Ik krijg moeilijk hoogte van of het heel groot, breed en zwaar oogt of net niet. Iemand hier toevallig met de kleur havanna die me iets meer kan vertellen over de kleur?
Capriootje schreef:Waidida schreef:Ik heb een vraagje voor jullie, zijn hier mensen met het kudos borsttuig? Zijn jullie hier tevreden over? Willen jullie eventueel een foto sturen van hoe het op je paard staat? Ik krijg moeilijk hoogte van of het heel groot, breed en zwaar oogt of net niet. Iemand hier toevallig met de kleur havanna die me iets meer kan vertellen over de kleur?
Ik heb niet het borsttuig maar wel de martingaal, weet niet of je daar ook iets aan hebt voor het leer en de kleur? Ik ben er wel heel blij mee. Clipjes zijn handig om snel aan de teugels te kunnen maken zonder de teugels los te halen, ideaal met een 4 jarige op ander terreinVerder is het mooi leer vind ik, en ik ben best verwend
Capriootje schreef:Ik heb blijkbaar wat minder foto's dan ik dacht maar kan er altijd nog wat maken als je dat wil hoor
Hier een foto na het rijden, tijdens het rijden zit hij mooi aangesloten tussen de voorbenen. Te strak vind ik ook niet fijn.
[ Afbeelding ]
Mariska_vD schreef:Heeft iemand ervaring met de LeMieux Waterdichte Lichtgewicht Jas Amelie?
Ik ben opzoek naar een lange jas voor de winter die goed waterdicht is. Ik ben zelf erg lang dus een jas vinden die bij de mouwen ook lang genoeg is, is vaan een uitdaging.
Mariska_vD schreef:Heeft iemand ervaring met de LeMieux Waterdichte Lichtgewicht Jas Amelie?
Ik ben opzoek naar een lange jas voor de winter die goed waterdicht is. Ik ben zelf erg lang dus een jas vinden die bij de mouwen ook lang genoeg is, is vaan een uitdaging.