En weer biedt pmarena uitkomst: http://barefoot-saddle.nl/shop/nl/Zadel ... oncho.html
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Het is mij toch altijd een raadsel waarom mensen zo zitten te prutsen met fenders... je ziet ze regelmatig ondersteboven-achterstevoren-binnenstebuiten aan het zadel zitten op foto's op Bokt, Marktplaats of elders.
Kijk dan even bij mij op de site voordat je gaat pielenHier staat allerlei uitleg:
http://barefoot-saddle.nl/shop/nl/hoe-f ... evestigen/
Trouwens speciaal voor Dierfysio en wellicht ook anderen die er interesse in hebben:
Het lijkt erop dat Barefoot nog een paar nootbruine nubuck-lederen London zadels wil gaan maken, ik heb het heel lief gevraagd en heb goede hoop dat ik over een week of 12 4 stuks hier binnen krijg:
2x maat 1 en 2x maat 2, dus wie interesse heeft....
pmarena schreef:M_hartje_M schreef:Ik zoek zwarte riempjes pmarena. Maar als ze cognackleurig zijn mag ook!
Aangezien mijn zadel toch 2 kleurig is
Ik zal vanmiddag even kijken wat ik hier nog heb liggen
Cognac-kleurig... dat heeft Barefoot niet hoor
Kirsha schreef:Pmarena, als je nu toch online bent meteen weer even een vraagje van mijn kant. Als ik alles goed heb begrepen kunnen die Soft Step Westernbeugels ook aan de extra brede beugelriemen (die met twee rijen gaatjes) toch? En die beugelriemen kunnen wel aan de tweekleurige Cherokee maar niet aan de Classic?
Safiera schreef:Pmarena... potverdorie. Ik stuurde iemand (die geïnteresseerd is in mijn zadels) een linkje van je FAQ... toen moest ik natuurlijk ook op de aanbiedings en opruimingspagina kijken... damnit ik wil die cherokee-pad, en S-pommel, en T-beugelriemen, en schaap-singel en dan ook nog twee setjes inlages
Doe je aan kwantum-korting?(geintje)
Nouja, duimen dat ik mijn zadels snel kwijt ben (al vind ik het nu ook wel een beetje eng, want geïnteresseerde is een stalgenoot en weet nog amper iets over boomloos.... heb haar al gewaarschuwd dat het vaak een paar weken wennen is, want dadelijk bevalt het niet of ontstaat er een probleem en heb ik het gedaan) Heb in elk geval al aangeboden om te helpen passen
pmarena schreef:M_hartje_M schreef:Ik zoek zwarte riempjes pmarena. Maar als ze cognackleurig zijn mag ook!
Aangezien mijn zadel toch 2 kleurig is
Ik zal vanmiddag even kijken wat ik hier nog heb liggen
Cognac-kleurig... dat heeft Barefoot niet hoor
pmarena schreef:Het is mij toch altijd een raadsel waarom mensen zo zitten te prutsen met fenders... je ziet ze regelmatig ondersteboven-achterstevoren-binnenstebuiten aan het zadel zitten op foto's op Bokt, Marktplaats of elders.
Kijk dan even bij mij op de site voordat je gaat pielenHier staat allerlei uitleg:
http://barefoot-saddle.nl/shop/nl/hoe-f ... evestigen/
Trouwens speciaal voor Dierfysio en wellicht ook anderen die er interesse in hebben:
Het lijkt erop dat Barefoot nog een paar nootbruine nubuck-lederen London zadels wil gaan maken, ik heb het heel lief gevraagd en heb goede hoop dat ik over een week of 12 4 stuks hier binnen krijg:
2x maat 1 en 2x maat 2, dus wie interesse heeft....