Fairfax Performance singels - Ervaringen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
morocco
Berichten: 172
Geregistreerd: 05-10-12

Re: Fairfax Performance singels - Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 12:04

Ja ik, de een vond het niks en bij de andere merkte ik geen verschil met z'n oude singel. Dus heb m niet gekocht.

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Re: Fairfax Performance singels - Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 17:48

Ik ga voor maat 75, want dat is ook de maat van mijn oude singel. Die past gelukkig wel bij beide :). Mijn oude (anatomische) singel zat ook bij beide paarden op dezelfde hoogte, dus dat is fijn. Ik wil alleen de singel heel graag testen, en daar ben ik nog niet uit. Want maat 75 smal is dus nergens te testen blijkbaar..

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: Fairfax Performance singels - Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 19:41

Bij pasdedeux ruitersport heb ik die maat vorig jaar gewoon kunnen testen

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Re: Fairfax Performance singels - Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 20:13

oke! Pasdedeux zit niet echt bij mij in de buurt. Dat is mijn optie geweest om eerst hier rond te bellen :)
Maar ik zal eens contact opnemen!

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: Fairfax Performance singels - Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 20:27

Die hebben ook een webshop. Zo heb ik hem ook besteld ;)

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Re: Fairfax Performance singels - Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 20:29

oke! En kun je hem dan testen en terugsturen als hij niet zou bevallen??

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: Fairfax Performance singels - Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 20:32

Ja kost je iets van 15 of 25 euro die dan in mindering worden gebracht. Weet het bedrag niet meer precies

zwanepol

Berichten: 1979
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Kamperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 19:14

Ik wilde hem vanavond tijdens de koopavond bij Divoza ophalen maar ze hebben ze daar niet op voorraad, moet speciaal besteld worden en mag niet geruild worden...
Ze hebben vanavond 25% korting + €10 kassa korting en ik heb nog een verjaardagsbon van €10, dus zou hij €201,25 zijn (scheelt nogal O:) ) maar de dame vertelde dat de korting niet voor de fairfax geldt, en toen gaf ze dat als ik per mail zou bestellen het waarschijnlijk wel geaccepteerd zou worden.
Zit nu alleen nog even te dubben of ik het zou doen (wegens het niet kunnen ruilen)

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Re: Fairfax Performance singels - Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 20:13

oei ja, dat is een goede tip! Zo heb ik toen ook mijn samshield helm goedkoper besteld!!

zwanepol

Berichten: 1979
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Kamperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 20:17

Maaarrr als je natuurlijk via info@divoza besteld krijg je weer niet de kassakorting. :(

zwanepol

Berichten: 1979
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Kamperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 20:25

En in de winkel zou je ook nog een uitrijdeken erbij krijgen.....

Op de bon staat dat bepaalde artikelen zijn uitgesloten waaronder o.a. zadels en cadeaubonnen. Kijk voor de volledige actievoorwaarden op http://www.divoza.com. Maar de website vind ik al een tijdje zo slecht (of het ligt aan mijn ipad :roll: ) ik kan nergens de actievoorwaarden vinden?

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Re: Fairfax Performance singels - Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 22:25

De kortingscode werkt niet op de singel.. helaas pindakaas :)

Steppe

Berichten: 2806
Geregistreerd: 15-11-05

Re: Fairfax Performance singels - Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 14:08

Is er al een pony maat (50cm)?
Heb ik niet kunnen vinden helaas

Klasien
Berichten: 2073
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Friesland

Re: Fairfax Performance singels - Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 14:20

Ik heb de kortste die er is, 55cm volgens mij.

Steppe

Berichten: 2806
Geregistreerd: 15-11-05

Re: Fairfax Performance singels - Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 14:32

Ga ik toch kijken of die ook past, maar had ergens gelezen dat ze ook pony maten gingen maken?
Snap dat dat minder interesant is voor ze.

Moratoetje

Berichten: 1450
Geregistreerd: 09-03-09
Woonplaats: Lewedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 15:39

Ik moet gaan kijken voor een langere singel. Mijn huidige singel is 60cm maar het paard waar ik deze voor had, is ernstig geblesseerd en ik moet nog maar afwachten of ze nog terug komt in de sport. Ik heb gisteren de singel geprobeerd bij mijn andere paard, maar hij is echt aan de korte kant. Ze liep er overigens wel erg fijn mee :o

Dit paard heeft best wat singeldwang en spant zich heel snel onder het zadel. Het kan toeval zijn, maar geen singeldwang en ze was ook minder gespannen onder het zadel :o

Ollytje
Berichten: 478
Geregistreerd: 16-06-11

Re: Fairfax Performance singels - Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 01:23

heb normaal maat 55/60 maar heb nu een 65 en die is precies goed.

Heb de singel afgelopen woensdag bij de divoza gekocht met korting, online idd geen korting maar in de winkel wel. Kreeg het advies om te kiezen voor een langere singel (lang genoeg).

Ik rij maar hele korte stukjes recreatief en tijdens het aansingelen merkte ik altijd ongemak (naar reageren), nu met deze singel is dat helemaal over. Dat is voor mij al genoeg reden om voor deze singel te kiezen, heb lang aangepielt met allerlei singeltjes en paard is er kenbaar blij mee, dat was voor mij de reden om deze best prijzige singel te kopen in combinatie met een nieuw startrekk zadel helemaal top. Heel content mee.

zwanepol

Berichten: 1979
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Kamperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 09:44

Welke Divoza ben je dan geweest?

Ik had van te voren naar Staphorst gebeld en kreeg te horen dat ze die singels nooit op voorraad hebben en dat ze altijd op bestelling zijn en niet ruilbaar, tevens dat ze uitgesloten waren van korting maar dat ik het wel online kon proberen omdat ik daar waarschijnlijk wel korting zou krijgen (maar dan zonder kassakorting en uitrijdeken....)

zwanepol

Berichten: 1979
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Kamperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 09:46

Wat ik mij ook afvroeg, is het niet beter om gewoon de smalle te bestellen, dan zit het toch altijd goed? Waarom zou je dan überhaupt de normale singel bestellen? Of mis ik iets?

Merrr

Berichten: 513
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Texel

Re: Fairfax Performance singels - Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 15:46

Je kan per email de singel wel met korting krijgen!

x_zoetje_x
Berichten: 54
Geregistreerd: 29-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 19:29

Ik heb deze singel nu ongeveer een jaar. Super kwaliteit!
Mijn paard lijkt er ook blij mee te zijn. Geen singel dwang en hij lijkt er makkelijker onder te bewegen :j
Al met al erg tevreden!

zwanepol

Berichten: 1979
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Kamperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 20:23

zwanepol schreef:
Wat ik mij ook afvroeg, is het niet beter om gewoon de smalle te bestellen, dan zit het toch altijd goed? Waarom zou je dan überhaupt de normale singel bestellen? Of mis ik iets?


Kan iemand mij hier nog antwoord opgeven?

Bonita_Bon

Berichten: 3240
Geregistreerd: 12-09-07
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-14 23:19

zwanepol schreef:
zwanepol schreef:
Wat ik mij ook afvroeg, is het niet beter om gewoon de smalle te bestellen, dan zit het toch altijd goed? Waarom zou je dan überhaupt de normale singel bestellen? Of mis ik iets?


Kan iemand mij hier nog antwoord opgeven?


Dat is al best vaak langs gekomen in dit topic....

Moniquex

Berichten: 1246
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leutingewolde

Re: Fairfax Performance singels - Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 19:55

Vandaag in Leek geweest en heb de 55 small met ringetje met korting en 10 euro extra korting besteld. Ben heel benieuwd nu hopen dat het straks de goede maat is, daar twijfel ik wel over. Maar hij steekt ook nog behoorlijk uit bij het uiteinde en zit nu al vaak tegen het dekje aan

TICKELS

Berichten: 1564
Geregistreerd: 12-06-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 20:26

zwanepol schreef:
En in de winkel zou je ook nog een uitrijdeken erbij krijgen.....

Op de bon staat dat bepaalde artikelen zijn uitgesloten waaronder o.a. zadels en cadeaubonnen. Kijk voor de volledige actievoorwaarden op http://www.divoza.com. Maar de website vind ik al een tijdje zo slecht (of het ligt aan mijn ipad :roll: ) ik kan nergens de actievoorwaarden vinden?


Het is wel te vinden op de site, er staat bij, bepaalde artikelen zijn uitgezonderd.

Fairfax vind het niet goed dat er korting gegeven wordt op de singels, dit om het voor alle verkopers het eerlijk te houden. Dus als iemand korting heeft gehad op de singel, dan heb je geluk gehad.

Ik heb kort geleden gemaild, en toen gaf de eigenaar van Divoza aan dat zij van Fairfax geen korting mochten geven.