Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Ik weet niet, eigenlijk niet maar ik twijfel een beetje.. Is de Teal nu (bijna) dezelfde kleur als de Neptuna? Heeft iemand vergelijkingsfoto's met de PS Christmas Teal, Neptuna en evtl ES Monaco Blue?
maessie schreef:Texas02 schreef:Ik weet niet, eigenlijk niet maar ik twijfel een beetje.. Is de Teal nu (bijna) dezelfde kleur als de Neptuna? Heeft iemand vergelijkingsfoto's met de PS Christmas Teal, Neptuna en evtl ES Monaco Blue?
Ik heb de Neptuna te koop gezet, anders wel heel veel van t zelfde.
Morrocan, Monaco, Teal, Ombre, Neptuna, Royal, Blueberry.
[ [url=m/2ty21S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:maessie schreef:
Ik weet niet, eigenlijk niet maar ik twijfel een beetje.. Is de Teal nu (bijna) dezelfde kleur als de Neptuna? Heeft iemand vergelijkingsfoto's met de PS Christmas Teal, Neptuna en evtl ES Monaco Blue?
Bedankt! Hij is dus wel net iets anders dan de Monaco, iets feller lijkt het? De Neptuna heb ik niet maar wel een BR in ongeveer die kleur, dus ik twijfel nu best wel..
rosslover schreef:Samantha_ schreef:Gaat iemand nog bestellen bij ruitergoed? Van die xmas sale?
Ik vind de navy met teal bies wel mooi.
Ik heb de dusty wine besteld! Vorige week op de foto gezet tijdens een fotoshoot, in het echt vind ik hem toch een stuk mooier en met deze korting kan ik hem niet laten liggen
maessie schreef:Texas02 schreef:Ik weet niet, eigenlijk niet maar ik twijfel een beetje.. Is de Teal nu (bijna) dezelfde kleur als de Neptuna? Heeft iemand vergelijkingsfoto's met de PS Christmas Teal, Neptuna en evtl ES Monaco Blue?
Texas02 schreef:maessie schreef:
Bedankt! Hij is dus wel net iets anders dan de Monaco, iets feller lijkt het? De Neptuna heb ik niet maar wel een BR in ongeveer die kleur, dus ik twijfel nu best wel..
Lauriannnn schreef:Vandaag voor 2e keer met ombre gesprongen maar helaas schuift die helemaal weg onder mijn zadel plus pad....
Ga hem maar weer verkopen. Vond hem verder wel echt tof! Mag ook weg voor de horselet prijs mocht iemand interesse hebben. Full jump [ [url=m/aGUemK.jpg]Afbeelding[/url] ]