Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Farjen

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 21:49

Stomme Hypostore, zat er opeens de sage loire en azure suède in mijn winkelmandje O:)

miriammiddel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 21:52

Laura_ schreef:
Misschien dat de korting op loire wel pakt als er ook een ander product in je winkelmandje ligt waar je wel korting op krijgt en bij alleen de loire niet? Heb ik bij hypostore met blackfriday ook gehad met mn equestic.

Ik heb de korting bij hypostore wel gekregen op de nieuwe loire producten van lemieux. Had er vier producten in, 25% is dan niet verkeerd

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 21:53

Jullie gaan lekker allemaal met bestellen hahaha <3 Ik had al de sage suede besteld met polo en baselayer! Ben heel benieuwd. Vind de musk toch echt te roze, en de azure te fel denk ik. Maar kan niet mezelf beloven dat die niet komt haha

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 21:53

Afbeelding

Op deze foto zie je wel goed de azure en sage naast elkaar.... ze zijn toch wel erg gaaf!

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 21:57

miriammiddel schreef:
Laura_ schreef:
Misschien dat de korting op loire wel pakt als er ook een ander product in je winkelmandje ligt waar je wel korting op krijgt en bij alleen de loire niet? Heb ik bij hypostore met blackfriday ook gehad met mn equestic.

Ik heb de korting bij hypostore wel gekregen op de nieuwe loire producten van lemieux. Had er vier producten in, 25% is dan niet verkeerd

Ja ik bedoel omdat je dan ook andere producten in je mandje hebt, waar wel normaal korting op zit. Dat die hem daarom ook doorpakt op de loire dekjes. Maar dat als je alleen die loire dekjes zou bestellen, hij die korting niet pakt.

Toen ik met black friday de equestic "apart" bestelde, kreeg ik foutmelding omdat die eigenlijk was uitgesloten. Maar als ik mijn cap erbij bestelde, pakte die die korting wel (op mn totale bestelling, dus ook de equestic)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 22:09

Zijn jullie eigenlijk ook van de setjes? Dus met bijpassende boots etc of dat niet? Twijfel zo of ik de Le vieux Carbon Mesh Wrap zal kopen erbij. Vind het zo leukeigenlijk, alleen aan de andere kant is het misschien beter voor mn portemonnee om gewoon 1 paar zwarte te kopen :+

beegeeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 22:11

Ik heb geen setjes. Mijn paard heeft geen peesbeschermers nodig en draag zelf meestal toch een neutrale top met rijden. Dus dan valt er weinig te “setten”. Heb zelf liever 3 mooie dekjes dan 1 volledige set.

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 22:15

HorseTimeXL schreef:
Zijn jullie eigenlijk ook van de setjes? Dus met bijpassende boots etc of dat niet? Twijfel zo of ik de Le vieux Carbon Mesh Wrap zal kopen erbij. Vind het zo leukeigenlijk, alleen aan de andere kant is het misschien beter voor mn portemonnee om gewoon 1 paar zwarte te kopen :+

Ja ik wel haha. Zoiezo bij elk dekje een bijpassende baselayer en korte mouwen shirt. Bij sommige ook beenkappen :j

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 22:23

Oké heb het gewoon gedaan. Ik ben voor de suède Musk gegaan en de Le Mieux Carbon Mesh Wrap Musk gegaan. Nu wachten :D. De mijne heeft helaas 2 schiefels waardoor niet elke persbeschermer meer geschikt is en hij er zeker ook niet meer hoeft. Deze beschermers schijnen er wel fijn voor te zijn!
Laatst bijgewerkt door HorseTimeXL op 12-02-21 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Yadano78

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 22:25

Klopt bij hypostore gewoon 25% maar je moet even doorklikken naar afrekenen

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 22:48

Bij mij deed de kortingscode het nu ook. Dus mijn nieuwe cross set in sage is besteld

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 23:22

Oeps, hoodie en dekje sage besteld. En twee pakjes elastiekjes om aan 4 producten te komen O:)

ricojoreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 00:27

Vind de dekjes echt te duur worden... De vorige loires waren 75 euro, de nieuwe 89 euro :$
Zelfs met de 25 procent korting zijn ze me nog te duur, dus ik ga lekker kijken naar jullie foto's als jullie ze binnen hebben :=

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 09:04

Weet iemand wanneer de dekjes base layers ed verwacht worden?
Levertijd nu meer dan een week, maar dat kan ook 2 maanden zijn?

beegeeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 09:46

Even vragen via de chat functie. De champagne Loire staat bijv ook op een week, maar die komt aankomende week alweer binnen. Een deken die ik heb besteld gaf ook een week aan, maar die komt eind april :7. Ze kunnen het zo voor je nakijken.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 10:00

Eh... verdorie :+ het hoorde er niet zo leuk uit te zien _O-

Afbeelding

Ik kom misschien nog terug op mijn eerdere mening :')

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 10:06

MyChoice schreef:
Oeps, hoodie en dekje sage besteld. En twee pakjes elastiekjes om aan 4 producten te komen O:)

Ohh wat dom.. Ik heb gisteren alleen 2 dekjes besteld en niet 2 producten extra gedaan om 25% korting te krijgen. :')

Heb hem geannuleerd en maar opnieuw besteld, scheelt toch €12 en krijg dan ook nog 2 producten extra.

Janneke93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 10:29

Ik heb ook de sage loire en azure suede besteld bij Hypostore! Samen met shirtje en hippe sokken. Superfijne korting! Ben veel goedkoper uit dan als ik de dekjes apart had besteld en nu zelfs een shirtje en sokken “cadeaux” :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 10:46

Ik wacht eerst maar even af hoe snel zij hun leveringen gaan krijgen. Had vandaag mail van HH om mijn bestelling te beoordelen, heb maar gemeld dat ik nog steeds niks ontvangen heb -O-
Word echt knetter van GLS. Nu zou het pakket sinds 21/1 al in hun depot in Puurs liggen volgens de trackingcode. Die pagina wijzigt regelmatig qua lay-out, dat maakt het niet handiger.

Over douanekosten... Volgens de website van HH kan je dus de optie kiezen waarin je bij je bestelling sowieso al betaald voor de invoerrechten en taxes etc, zodat je normaal gezien van de douane niks meer zou mogen aangerekend krijgen. Die optie heb ik bij beide pakketten aangeduid in ieder geval.

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 10:55

Farjen schreef:
Stomme Hypostore, zat er opeens de sage loire en azure suède in mijn winkelmandje O:)

Ja echt he!! Jemig maar zo de Musk Suede en de Baselayer in mijn mandje :+

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 10:57

Varekaj schreef:
Ik wacht eerst maar even af hoe snel zij hun leveringen gaan krijgen. Had vandaag mail van HH om mijn bestelling te beoordelen, heb maar gemeld dat ik nog steeds niks ontvangen heb -O-
Word echt knetter van GLS. Nu zou het pakket sinds 21/1 al in hun depot in Puurs liggen volgens de trackingcode. Die pagina wijzigt regelmatig qua lay-out, dat maakt het niet handiger.

Over douanekosten... Volgens de website van HH kan je dus de optie kiezen waarin je bij je bestelling sowieso al betaald voor de invoerrechten en taxes etc, zodat je normaal gezien van de douane niks meer zou mogen aangerekend krijgen. Die optie heb ik bij beide pakketten aangeduid in ieder geval.

Nou ik wordt ook gek van GLS. Gister zou mijn pakketje bezorgd worden. Kijk ik op de track en trace staat er: ADRES NIET BESCHIKBAAR. Ja er ligt wat sneeuw op het pad maar je kan makkelijk met de auto het pad op.... Nu heb ik geen niet thuis briefje oid gekregen dus kan ik ook geen afspraak maken om hem af te halen bij het depot :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 11:05

Volgens hun trace is dat pakketje al weken onderweg naar het depot. Dus ik dacht, ligt nog bij de douane. En vandaag is daar plots een extra item bijgekomen over pakketzending, daar staat eerst op 19/1 vertrokken uit UK depot en 21/1 "aangekomen in depot" in Puurs. Dan zou ik denken dat ie iig zonder problemen door de customs is geraakt. Puurs is voor mij een goed half uur rijden, moest ik zekerheid hebben dat alles verder in orde is en hij ligt daar echt, dan zou ik het met alle plezier ginds gaan ophalen. (En een keer bij de locale ruiterzaak stoppen voor nog meer lemieux O:) )

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 11:14

roosjenat schreef:
MyChoice schreef:

Ohh wat dom.. Ik heb gisteren alleen 2 dekjes besteld en niet 2 producten extra gedaan om 25% korting te krijgen. :')

Heb hem geannuleerd en maar opnieuw besteld, scheelt toch €12 en krijg dan ook nog 2 producten extra.

Echt waarom heb ik dit niet bedacht :oo
Kan je het zelf annuleren dan?

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 11:15

Ik twijfel tussen de polo of de baselayer van de azure. Zeker met oog op voorjaar, zomer enz. Wat is dan t beste?
Wat zit meest comfortabel? De baselayer met korte mouwen vind ik lelijk. Lijkt ook een andere kleur te zijn.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 11:20

Saaams schreef:
Ik twijfel tussen de polo of de baselayer van de azure. Zeker met oog op voorjaar, zomer enz. Wat is dan t beste?
Wat zit meest comfortabel? De baselayer met korte mouwen vind ik lelijk. Lijkt ook een andere kleur te zijn.

Ik vind de baselayer lekkerder zitten stiekem, maar niet per se dat de poli niet lekker zit hoor :)
Met het oog op zomer zou ik voor de polo gaan!