Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laura_ schreef:Misschien dat de korting op loire wel pakt als er ook een ander product in je winkelmandje ligt waar je wel korting op krijgt en bij alleen de loire niet? Heb ik bij hypostore met blackfriday ook gehad met mn equestic.
miriammiddel schreef:Laura_ schreef:Misschien dat de korting op loire wel pakt als er ook een ander product in je winkelmandje ligt waar je wel korting op krijgt en bij alleen de loire niet? Heb ik bij hypostore met blackfriday ook gehad met mn equestic.
Ik heb de korting bij hypostore wel gekregen op de nieuwe loire producten van lemieux. Had er vier producten in, 25% is dan niet verkeerd
HorseTimeXL schreef:Zijn jullie eigenlijk ook van de setjes? Dus met bijpassende boots etc of dat niet? Twijfel zo of ik de Le vieux Carbon Mesh Wrap zal kopen erbij. Vind het zo leukeigenlijk, alleen aan de andere kant is het misschien beter voor mn portemonnee om gewoon 1 paar zwarte te kopen
MyChoice schreef:Oeps, hoodie en dekje sage besteld. En twee pakjes elastiekjes om aan 4 producten te komen
Varekaj schreef:Ik wacht eerst maar even af hoe snel zij hun leveringen gaan krijgen. Had vandaag mail van HH om mijn bestelling te beoordelen, heb maar gemeld dat ik nog steeds niks ontvangen heb![]()
Word echt knetter van GLS. Nu zou het pakket sinds 21/1 al in hun depot in Puurs liggen volgens de trackingcode. Die pagina wijzigt regelmatig qua lay-out, dat maakt het niet handiger.
Over douanekosten... Volgens de website van HH kan je dus de optie kiezen waarin je bij je bestelling sowieso al betaald voor de invoerrechten en taxes etc, zodat je normaal gezien van de douane niks meer zou mogen aangerekend krijgen. Die optie heb ik bij beide pakketten aangeduid in ieder geval.
roosjenat schreef:MyChoice schreef:Oeps, hoodie en dekje sage besteld. En twee pakjes elastiekjes om aan 4 producten te komen
Ohh wat dom.. Ik heb gisteren alleen 2 dekjes besteld en niet 2 producten extra gedaan om 25% korting te krijgen.![]()
Heb hem geannuleerd en maar opnieuw besteld, scheelt toch €12 en krijg dan ook nog 2 producten extra.
Saaams schreef:Ik twijfel tussen de polo of de baselayer van de azure. Zeker met oog op voorjaar, zomer enz. Wat is dan t beste?
Wat zit meest comfortabel? De baselayer met korte mouwen vind ik lelijk. Lijkt ook een andere kleur te zijn.