Bonny aas ik mss ook wel op.. Maar wil ik in het echte zien. Heb de Blue Lagoon ook, ook zo’n soort blauw. Maar toch ook net anders dus tsja...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marrit13 schreef:Oh Meliss ja, Tundra staat juist mooi op bruin![]()
[ [url=m/fAKYY7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bonny aas ik mss ook wel op.. Maar wil ik in het echte zien. Heb de Blue Lagoon ook, ook zo’n soort blauw. Maar toch ook net anders dus tsja...
Marrit13 schreef:Bonny aas ik mss ook wel op.. Maar wil ik in het echte zien. Heb de Blue Lagoon ook, ook zo’n soort blauw. Maar toch ook net anders dus tsja...
x_ankieee schreef:Marrit13 schreef:Bonny aas ik mss ook wel op.. Maar wil ik in het echte zien. Heb de Blue Lagoon ook, ook zo’n soort blauw. Maar toch ook net anders dus tsja...
Zal wel een foto posten als hij geleverd is![]()
Ben wel benieuwd hoe erg de Baltic Sea op de Tundra lijkt. Op Google lijken ze nagenoeg gelijk, maar vind de Tundra ook een toverbal tussen blaadjes groen en mint. Magie
petra8 schreef:Ik denk dat het de topaz uit 2015 is, het andere dekje de lobster is uit 2016, dus zou heel goed kunnen. Misty sea is wat grijzer, mijn dekje is wat meer zwembadblauw
Ik heb 8 euro voor dekje en bandages betaald dus ben er zeer blij mee!
x_ankieee schreef:Je moet hem ook gewoon kopen Bianca, niet zo twijfelen. Genoeg redenen om er nog een set bij te nemen toch
petra8 schreef:BB80 schreef:[ [url=m/eN2SPO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb ook een MP set onder mijn favorieten maar durf er niet over te praten met jullie. Bang dat er kapers op de kust zijn
Dit is zo herkenbaar, dat heb ik ook wanneer ik ergens een mooi dekje heb gespot!
petra8 schreef:BB80 schreef:[ [url=m/eN2SPO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb ook een MP set onder mijn favorieten maar durf er niet over te praten met jullie. Bang dat er kapers op de kust zijn
Dit is zo herkenbaar, dat heb ik ook wanneer ik ergens een mooi dekje heb gespot!
BB80 schreef:Sanet schreef:Ik ben nog op zoek naar een Pheasant. Ik had hem laatst mee op buitenrit. Vriendinnetje van mij vond hem zo mooi, dus nu wil ze hem ook
Staat ook op MP!
Heel verdekt bij een advertentie voor de Anky peesbeschermers in deze kleur.
Ik ga een linkje voor je maken!
https://link.marktplaats.nl/m1681890296 ... ios_tablet
Er staat in de tekst ook een bijpassend dekje te koop. Succes!