Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Buitenzinnig schreef:Het moosgummi wat al passend in de grandeur pads komt (en ook van andere pads) wordt eigenlijk nooit schuin afgesneden.
Heb je het idee dat je paard er last van heeft?
Meleyla schreef:Ik heb een vraag. Ben opzoek naar een bbp en wil eiglk de Fra Dardo. Heb een smalle dpony met een erg korte rug. Nu twijfel ik dus best over de maat of het wel zou passen. Kzag dat ie alleen in shetty/pony (denk dat dat te klein is?) is of full. Heeft iemand enig idee of het zal passen?
Ik woon trouwens in Turkije dus passen gaat beetje moeilijk
Maddoxx schreef:Heeft iemand hier de Ghost usa? Ik zou deze graag eens zonder skirt zien.
Kwetal schreef:Maddoxx schreef:Ahh top dankjewel!
Ik twijfel tussen de usa zonder skirt en de Florac met Fenders en knop.
Ik kon zo gauw geen Florac vinden met fenders en knop - daar moet wel ergens een foto van zijn, maar er staan honderden foto's online
Carl123 schreef:Is dit een barefoot zadel? Deze wil ik graag, hoop dat het niet de Deuber is? Stond afgebeeld als Madrid
[ [url=m/bKrWKV.png]Afbeelding[/url] ]
Kwetal schreef:Maddoxx schreef:Heeft iemand hier de Ghost usa? Ik zou deze graag eens zonder skirt zien.
En ook zonder wrongen??? Dan heb je eigenlijk het zweetblad van de PURO en met wrongen is het een Quevis met knop en fenders.
voorbeeld Quevis met fenders
Carl123 schreef:Is dit een barefoot zadel? Deze wil ik graag, hoop dat het niet de Deuber is? Stond afgebeeld als Madrid
[ [url=m/bKrWKV.png]Afbeelding[/url] ]
Maddoxx schreef:Ja ik heb er inderdaad al een foto van gezien van buitenzinnig.
Dus als ik het goed begrijp is het resultaat hetzelfde, ongeacht of ik de usa zonder skirt pak of de puro plus alle usa onderdelen zonder skirt?