Dat ziet er recht uit - op de foto met jou er op hangt het rechts iets lager, maar daar wordt ook een klein stapje gemaakt. Je kunt ook nog je zadel controleren - of dat helemaal symmetrisch is?
ze zijn er de burioni fleece. lekker zacht. inlages voelen minder dtevig aan dan de sympanova pad, maar die is in het geheel uiteraard stugger. morgen testen
Castellon
Geplaatst: 30-06-16 00:16
Sure_Lee, dat is een lekker rond ruggetje, ik heb ook een hafje met zo'n rug van boven (van opzij ziet zij er anders uit). De combi zadel/pad/singel komt inderdaad heel precies heb ik daarbij gemerkt.
Hier eindelijk mijn nieuwe zadel kunnen proberen! Hij werd de avond voor ik op vakantie ging bezorgd, dus ik moest even geduld hebben
Naast het ghostpad dat ik heb mogen we een burioni pad testen, erg leuk! Ik vind de inlages van de burioni op het grotere oppervlak nog wel verrassend stevig aanvoelen, terwijl ze op puntdruk heel gauw meegeven. Interessant!
Hier Rose na het eerste testrondje lopen met haar nieuwe zadel en testpad
Wat leuk! Ik was stiekem al heel erg benieuwd naar hoe een bruine fleece pad er onder een zadel uit zou zien, maar het is een erg sjieke kleur als ik het zo zie, net een berenvel. Heb je ook foto's van de zijkant?
Ziet er goed uit Sterre!!! Knappe Rose met gewoon al haar eigen zadel!
Bliksem
Geplaatst: 30-06-16 06:17
Duhelo schreef:
ze zijn er de burioni fleece. lekker zacht. inlages voelen minder dtevig aan dan de sympanova pad, maar die is in het geheel uiteraard stugger. morgen testen [ [url=m/bNhalo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fijn dat jullie iig niks scheeft zien wat ik dan over het hoofd zou hebben gezien. Ik denk ook niet dat het zadel scheef is. Maar dat kan ik nog wel checken. Dat de combinatie precies goed moet zijn dat begrijp ik. Maar daarom heb ik Lilianne ook laten komen. Omdat ik het graag in een keer goed wilde doen.
Kitty_
Geplaatst: 30-06-16 09:54
Oryani schreef:
Even een vraagje tussendoor, de zadelvormige Kifra pad, kan die onder een Ghost Piccolo? Ziet dat er een beetje oke uit?
Christ heeft ook hele mooie die mooi onder een Ghost piccolo passen en een normale maat (zijn 2 vershillende maten) Oke, geen leuke kleurtjes, maar past wel mooi!
Die van christ vind ik wel mooier staan (sorry kitty!), volgt meer de vorm van het zadel. Zijn deze pads bij jou te bestellen buitenzinnig?
Azmay
Geplaatst: 30-06-16 10:40
Buitenzinnig schreef:
[ [url=m/SuIAjy.jpg]Afbeelding[/url] ] Christ heeft ook hele mooie die mooi onder een Ghost piccolo passen en een normale maat (zijn 2 vershillende maten) Oke, geen leuke kleurtjes, maar past wel mooi!
Wauw Die past zeker alleen onder de Roma?
Buitenzinnig
Geplaatst: 30-06-16 10:49
Ja bij mij bestelbaar.
Sorry voor de waardeloze fotos; Onder de firenze Onder deroma
Buitenzinnig
Geplaatst: 30-06-16 10:56
Bovenstaande fotos is een WB maat pad. Hier een normale maat roma met een pony maat pad. Het lijkt wel mooi alleen zijn de kussens net iets langer dan de inlagen; bij de pony maat pad onder een normale maat roma
Nee mijn site wordt helemaal omgebouwd op dit moment dus al het nieuws komt op nieuwe site Maar heb ze wel al hoor. Ze kosten €129,95 inclusief inlagen.