Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Little_Gift schreef:Ik heb de mijne ontvangen!
In 2 dagen tijd van UK naar België dus prima service!
Zitten ook in een mooie bewaartas!
Ik kan ze helaas nog niet meteen uittesten, paard is dinsdag geopereerd aan beide voorbenen en moet een 6tal weken revalideren alvorens weer te werken maar ik wou dit alvast als haar "volledig herstel geschenkje" hebben liggen!
LaPuraVida: waarschijnlijk heb ik dan voor je neus net de laatste mediums weggekaapt... mijn excuses hihi!
The_Cat schreef:Ik hoop ook dat ik er kan bestellen, denken jullie dat M gaat voor kleiner paard(1.56)?
Alsook, heeft er iemand een idee of voor bovenstaande grootte van paard de eskadron onderlappen climatex 'paard' gaan? Of zou ik beter pony bestellen? Moest iemand een idee hebben? Ik heb geen idee van hoe lang zo een onderlappen moeten komen
Full klein: 32 x 45 cm
Full groot: 45 x45 cm
Pony Klein: 25 x 35 cm
Pony groot: 35 x35 cm
MoniekV schreef:The_Cat schreef:Ik hoop ook dat ik er kan bestellen, denken jullie dat M gaat voor kleiner paard(1.56)?
Alsook, heeft er iemand een idee of voor bovenstaande grootte van paard de eskadron onderlappen climatex 'paard' gaan? Of zou ik beter pony bestellen? Moest iemand een idee hebben? Ik heb geen idee van hoe lang zo een onderlappen moeten komen
Full klein: 32 x 45 cm
Full groot: 45 x45 cm
Pony Klein: 25 x 35 cm
Pony groot: 35 x35 cm
Ik denk dat je full moet nemen, welke maat beschermers heeft je paard normaal?
Little_Gift schreef:Ikke idem als Iris!
Ik heb wel lang getwijfeld tussen deze en de "high impact" versie maar dan toch voor deze gegaan omdat de "high impact" mijn inziens weer heel wat ventilerend vermogen verliest.