Ik heb net even gemaild, heb inderdaad gespen ook altijd onderaan, maar nooit over nagedacht om loops weg te laten. Vond het een goed idee vonneke dus heb je even nageaapt Mijn zadel is nog niet in productie dus ze heeft het nog doorgegeven, was alleen niet bekend of de bestelling al wel geprint was, maar mocht het niet meer goed doorkomen is het ook niet zo erg..
Misschien is dat het wel vonneke, dat het door poetsen veranderd van kleur. Ik heb wel loops besteld erop, met extra randje. Gebruik ze in principe ook niet, maar vind het wel leuk staan
tita
Geplaatst: 15-01-14 12:54
loops mono snap er nog steeds niks van ff op site gekeken ik ben bij
Nog een dagje wachten en komt Edwin hoop zo dat het lukt.
Ooo ik las dat je niet begreep dat er loops op een mono blad zadel zaten hihi
Suelza
Geplaatst: 15-01-14 13:46
tita schreef:
loops mono snap er nog steeds niks van ff op site gekeken ik ben bij
Nog een dagje wachten en komt Edwin hoop zo dat het lukt.
Suelza waarom geen zadel van Ninon?
Daar heb ik een superfijn zadel van, maar ik zoek een echt 'doorzitzadel' voor erbij en heb een keer een custom van een klant geprobeerd en dat vond ik hemels
Goldie
Geplaatst: 15-01-14 14:39
Pantykous schreef:
Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met de springzadels?
Hebben ze ook springzadels, hihi volgende project om voor te sparen
Ik vind mijn bruine zitting nog steeds mooi Het zachte suede structuurtje wordt wel iets minder, maar dat zal niet anders zijn op een zwarte.
Birel1
Geplaatst: 15-01-14 22:24
Op leenzadel wat is heb zie je ook geen suede look meer.
De zitting lijkt (met minder porrien) net zoals de zweetbladden. Ondanks dat de zitting gewoon glad is geworden, nog altijd beter dan een gladde runderleren zitting.
Je moet het zo zien de zitting heeft nog lichte porrieren , minder dan de buffel zweet blad en meer dan een gladde zitting.
Wel echt jammer dat ik niet zelfde leenzadel als nieuwe zadel heb. Vindt deze voor niet zo heel lekker zitten. Kan niet benoemen wat maar op de twist. Maar verder geen verkeerd zadel en qua doorzitten geen problemen kan ik eigenlijk op alle zadels wel. Maar altijd fijn als ook lekker zit. Gewoon hopen dat mijn zadel geen 4 maanden laat wachten hihi!
Maar vond het geld het niet waard voor het dunne lakrandje
Goldie
Geplaatst: 15-01-14 23:26
Dat vind ik ook wel mooi. Maar misschien wel een plek die sneller beschadigd en tja vind je dat over tien jaar ook nog leuk. Daarom heb ik geen lak gedaan. Welk model heb je als leenzadel en welke heb je besteld?
Birel1
Geplaatst: 15-01-14 23:32
Heb ook niet gedaan vondt het ook het geld niet waard. Maar vondt dit wel een mooi zadel. Heb oom gewoon zwar stiksel besteld een geen geel, pimpel paars of iets omdat dat ik dat niet zo mooi vondt aangezien je ook met je wesstrijd outfit niet moet vloeken enof circus ervan maken hihi! (mijn mening) maar dat lak vondt ik wel mooi omdat het wel iets anders was en toch niet heel opvallend aangezien ton-sur-ton is.
Ik heb een leenzadel (model onbekend) is een model die nu niet meer te koop is. Zadel zit minder geslote dan de star maar zou wel vergelijkbaar zijn. Maar die andere zit je veel geslotener in.
Oh de star wacht ik ook op Ik word vergeetachtig, nu ik het lees denk ik oeps dat heb ik al gelezen
Birel1
Geplaatst: 16-01-14 01:53
Wanner besteld, welk leenzadel heb je en welke uitvoering krijg jij hem? Hoelang werd er verteld dat jij moest wachten?
Goldie
Geplaatst: 16-01-14 07:49
Het zadel is eind november besteld. Leenzadel heb ik niet mijn wintec is met een andere boom weer passend. Ik krijg een zwarte met bruine welting (dacht dat het zo heette, randje langs de zitting), en randje langs cantle verder nog bruin randje op de loops. En nu maar hopen dat het mooi wordt en niet too much is. Verwachting is niet in tijd uitgedrukt, maar gewoon van het duurt lang
Birel1
Geplaatst: 17-01-14 20:06
Oke, klinkt wel als een aparte combi.
Hoop dat je hem snel hebt.
Waarvoor had je een nieuw zadel besteld? Of was je zelf toe aan een nieuw zadel? Gewoon omdat het heerlijk zit. Hihi.
Helaas mijn zadel van mijn grote beer paste niet op mijn nieuwe paard die smaller is, hogere schoft en smal naast de schoft. (Lag verder niet slecht op zijn rug, maar bij de schoft was het niet ideal). Als ik niet van custom had gehoord was het weer een barnsby geworden. En kan nu wel zeggen wist ik toen van custom had ik bij mijn andere paard ook custom genomen hihi.