paars schreef:Daar heb ik 'm recent ook mee gereinigd en ingewreven met de creme. Prima gelukt, hij zag er weer als nieuw uit!
Aanvulling: Ik heb dat ook pas 1 x gedaan hoor, heb 'm vorig jaar mei gekocht. Ben niet zo'n invetter.
Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Moniquex schreef:Vraagje ik heb nu een 55 cm wintec singel voor de pony's, hij zit dan tegen mijn dekje aan in het laatste gaatje. Welke maat van fairfax zou ik dan nodig hebben? Zijn er ook mensen die hem bij divoza besteld hebben?
glenda schreef:Moniquex schreef:Vraagje ik heb nu een 55 cm wintec singel voor de pony's, hij zit dan tegen mijn dekje aan in het laatste gaatje. Welke maat van fairfax zou ik dan nodig hebben? Zijn er ook mensen die hem bij divoza besteld hebben?
Op de site van Fairfax staat dat de singel zo lang mogelijk moet zijn,dus dan zou ik ook een 55cm doen.
Een stalgenootje van mij heeft haar singel bij Divoza vandaan. ze verkopen daar volgens mij alleen de standaard maat,niet de smalle. dus daar moet je even op letten dan.
Ik had voor mijn E-pony een smalle nodig
Passionato schreef:Misschien staat het wel ergens, maar kan het zo niet vinden. Wie weet in de omgeving Gelderland/ Ede een dealer waar ik deze singel kan krijgen? Ik moet nl een nieuwe singel en wil graag over op deze. Wel met een ringetje aan de onderkant. Alvast bedankt!
Passionato schreef:Flink balen, ik zit dus met de maten. De lengte is bij alle paarden ongeveer gelijk, de breedte echter niet. De ene is rond de 18-19 cm, en de andere bijna 27... en de rest zit er een beetje tussenin. Ik denk dat ik dan beter voor de smalle kan gaan, aangezien twee een beetje prijzig wordt