Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en nu dan dat de beugelophanging verplaatsbaar is geworden.
ben benieuwd!
Ik was op buitenrit met Cas, en we waren aan het draven en op een gegeven moment zette ik een galopje in. En toen stond er uiteraard een bosjes-kabouter op de weg, dus Cas sprong opzij. Had me nog wel vast aan zijn hals, maar ik steunde ook op mijn linkerbeugel. En ineens laat mijn hele seatsaver inclusief beugelophanging los?
Is dat normaal, of? .. 

chaatje16 schreef:Ik heb ook nog een vraagje, volgende week komt mijn lexington testzadelben benieuwd!
Maar ik ben helemaal gek van anky dekjes, de kleuren alles vind het gewoon erg mooi!
Maar moet er nou perse zo'n speciaal dekje onder? ( ik rij zelf al 7 jaar op mijn tinker en zit erg stabiel )
Of is er een dekje die je niet onder uit het zadel komt?

Het hele driehoekje is nu natuurlijk klittenband (dus nog een veel grotere oppervlakte dan dat kleine vierkantje van Freeform...) en dat is echt van dat nare lurp-vaste klittenband van tegenwoordig 

Het zadel zat nog op 't paard, maar ik lag met de rest op de grond
Verder weet ik ook niet precies hoe het gebeurd is, want ik heb het verder niet zien gebeuren, ik hing erboven
dan komen er natuurlijk flinke krachten op te staan en trek je alles naar de buik toe , is ook wel vrij bizar als je in die situatie terechtkomt natuurlijk