Als ik m een gaatje losser deed, dan hing ie echt een soort los.
Hij zit op dit moment heel netjes.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
original_ schreef:Ik heb die van mij vandaag uit kunnen testenen de kleur valt me toch niet echt tegen, niet het geen wat ik wilde maar ik vind het wel staan
ik moet alleen de neusriem volgens mij iets hoger doen, wat vinden jullie?
original_ schreef:ja dat dacht ik al maar ik had een beetje haaster zat namelijk veel tijd in het in mekaar zetten, ik was een half uur bezig met uitvinden waarvoor die twee riempjes waren die ik over had toen ik er achter kwam dat ze als reserve waren
Raja schreef:original_ schreef:ja dat dacht ik al maar ik had een beetje haaster zat namelijk veel tijd in het in mekaar zetten, ik was een half uur bezig met uitvinden waarvoor die twee riempjes waren die ik over had toen ik er achter kwam dat ze als reserve waren
Ja, dan kan ik me voorstellen dat je wel even aan t puzzelen bent geweest
original_ schreef:nee het bit zit gewoon goed, maar ik wilde graag een foto maken om hier te showen, en orrie wilde weer niet mee werken en ging rondjes om me heen draaien, en doordat ik de teugels vast had zit hij zo, maar het lijkt inderdaad zo
kaatje_fl schreef:Ik heb hem vandaag geprobeerd. Paard liep beetje onrustig en wat me opviel is dat ze heel raar met haar mond deed. Als ik het hoofdstel aandoe dan gaat ze met haar hoofd omlaag (tot op de grond) en doet ze haar mond open (precies als of er iets gaat uit komen)
Ook tijdens het rijden blijft ze op het bit bijten (of speelt ze ermee).
Ik weet niet of het gewoon is omdat ze moet wennen, of zit het niet lekker/niet goed op maat,...
Ik zal morgen een foto plaatsen
kaatje_fl schreef:Eerst had ze dit hoofdstel (zie foto). Ik heb altijd het idee gehad dat het niet lekker zat voor haar. Ik heb er een bekwame instructeur bij gehaald, hij zag er geen kwaad in.
Als ik op buitenrit ga dan begint ze na een tijdje te zweten en dat is er geen houden meer aan, ze blijft met haar hoofd slaan. Ook bij het opzadelen van dit hoofdstel deed ze raar met haar hoofd. Ik heb de Micklem speciaal gekocht omdat ik dacht dat dit comfortabeler was voor haar.