die liggen het beste op Roos' rug. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
die liggen het beste op Roos' rug.
Yvank_ schreef:als een anky zo erg schuift dan zou ik toch eens gaan kijken of je zadel wel goed ligt

Omdat het dekje helemaal recht is aan de bovenkant heb je altijd wel dat het dekje ergens drukt, ook al trek je 'm in de kamer.
als je ze netjes optrekt horen ze wel te blijven liggen
Yvank_ schreef:Nou ik rij haflingers en op geen enkele trekt die op de schoft hoorals je ze netjes optrekt horen ze wel te blijven liggen
ikkiN schreef:Fysio kwam kijken, en die zei dat Anky pads gewoon hartstikke slecht en belemmerend zijn voor bepaald gebouwde paarden.
sokje87 schreef:ikkiN schreef:Fysio kwam kijken, en die zei dat Anky pads gewoon hartstikke slecht en belemmerend zijn voor bepaald gebouwde paarden.
Dat lijkt me wel apart, dat een vrij dun dekje belemmerend is voor de paardenrug.

ikkiN schreef:Dan weet ik niet wat jij een dik dekje vindt? 10cm dikke vulling?
Het dekje is wel belemmerend voor bepaalde paarden, het belemmert de beweging van de rugspieren.
10 cm dikke vulling is onzin
Yvank_ schreef:jawel hoor
Vind de kleuren soms wel iets minder, beetje te 'penny' zeg maar. Blingh schreef:Yvank_ schreef:jawel hoor
Nou ik vind een Anky echt niet dun en heb er nog wel 5 liggen. Een standaard HH dekje die zijn dun, maar een Anky?
ES en global zijn zeker dikker

. _Lindsey schreef:welke pads bedoelen jullie ingodsnaam van HH, kan me geen dikke pad van HH voor me halen
Ik_ schreef:_Lindsey schreef:welke pads bedoelen jullie ingodsnaam van HH, kan me geen dikke pad van HH voor me halen
haha volgens mij die pufferpads ofsow, ik vond het altijd net dekbedden