"Setjesfreaks" Worst Nightmare

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Joscaa

Re: "Setjesfreaks" Worst Nightmare

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 20:59

...En toen voelde alle niet SF'ers zich beledigd.
Wat zeggen jullie altijd tegen ons, als wel SF'ers? Nou, dat wij slecht zijn voor ons paard, geen goede tuigage hebben, geen DA erbij roepen, omdat we anders geen setjes kunnen kopen.
Zeggen wij 1 ding terug, en iedereen is beledigd? Sorry hoor, hou dan ook je mond over wel SF'ers.
Dat wij in hippe mode rond willen rijden, moeten we toch ook zelf weten?
Iemand die in een Gstar broek oid loopt, vinden we toch ook niet bij voorbaat stom omdat hij/zij een merkbroek draagt, of tegenwoordig ook? Knipoog

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 21:01

Rock-on, dudes!

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 21:03

Huh waar heb jij het over? Ik voel me in ieder geval niet beledigd, maar kan niet tegen schijnheilig gedoe. Wie de bal kaatst.....

Prima als iemad in set wil rijden, zal er niks van zeggen hoor, vind het altijd wel mooi, maar ik rijd er niet mee. Dan verwacht ik geen commentaar dat mijn Kaki bescherming niet bij mijn Roze dekje kán.

Dat ik er niet mee rijd hoeft trouwens niet te beteken dat ik het niet kan betalen. Ook al zo'n mooi vooroordeel.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 21:04

Al die mensen die happen Huilen van het lachen

De boodschap van TS is duidelijk, de mening van vele is duidelijk..
Het is nu alleen opmerkingen plaatsen zodat de ander hapt..
Heel kinderachtig eigenlijk, maar kan er wel om lachen Nagelbijten / Gniffelen

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 21:06

Wat ik wel fijn vind, is dat wij SetjesFreaks wel alle non-Sf'ers WORST NIGHTMARE zijn Clown

Heerlijk ROFL

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 21:06

Waar sommigen zich druk om maken... En nee, ik heb het nu niet over iemand specifiek, maar over deze discussie die al x-keer gevoerd wordt, terwijl er helemaal niks te discussiëren valt.

Als paard helemaal in orde is, is alles goed.
Als paard helemaal in orde is en ruiter koopt setjes, is alles ook goed.
Als paard helemaal in orde is en ruiter koopt geen setjes, is alles ook goed.

Als paard niet in orde is, kan je voor of tegen setjes zijn, maar dan is het gewoon niet goed.

Onder "paard in orde" versta ik dus alles qua gezondheid, verzorging, basisharnachement...
En of iemand zijn geld nu uitgeeft aan setjes/kind/uitgaan/films/kilo's snoep/proberen miss komkommer te worden... Wat maakt het uit? Zolang paard niks tekort komt en we zelf doen wat we willen en anderen daar niet mee lastigvallen, hoeven we andermans rekening niet te maken.

opgeheven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 21:07

Vrougah! reden wij gewoon met die lelijke rode of oranje simpele dekjes. Niks BR of Anky dat was er toen gewoon nog niet zo! Nu is het ?(?en niet alleen met het paardrijden) zo dat iedereen erbij wil horen en het is een imago. Maar een blik op mijn profiel laat zien dat ik ook een setje heb maar ik heb altijd al een zwart paard willen hebben met een roze setje..tja, nu heb ik een ruin ( Renee the Gay) dus best wel zielig eigenlijk. Verder maak ik me er echt niet druk om. Ik zie liever dat een ruiter goed omgaat met zijn of haar paard dan of de kleuren wel matchen Knipoog

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 21:10

Tieneke schreef:
Waar sommigen zich druk om maken... En nee, ik heb het nu niet over iemand specifiek, maar over deze discussie die al x-keer gevoerd wordt, terwijl er helemaal niks te discussiëren valt.

Als paard niet in orde is, kan je voor of tegen setjes zijn, maar dan is het gewoon niet goed.

Onder "paard in orde" versta ik dus alles qua gezondheid, verzorging, basisharnachement...
En of iemand zijn geld nu uitgeeft aan setjes/kind/uitgaan/films/kilo's snoep/proberen miss komkommer te worden... Wat maakt het uit? Zolang paard niks tekort komt en we zelf doen wat we willen en anderen daar niet mee lastigvallen, hoeven we andermans rekening niet te maken.

Amen Afgod

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 21:11

tessii1991 schreef:
Tieneke schreef:

Amen Afgod

Kun je wel amen zeggen, maar uiteindelijk willen we toch allemaal dat ons paard gezond is en zich happy voelt?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 21:11

Ach die setjes het is ook allemaal dikke onzin net als roken, uitgaan en dit topic Vork

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 21:12

eenitraM schreef:
Ik bedoel, waarom zou je 50 euro uit willen geven omdat je een setje wil hebben?
Ik zie soms in profielen dat de shabrakken opgestapeld tot aan het plafon. Maar je kunt toch met maar 1 shabrak per keer rijden? Vork

Of je nou peesbeschermers in dezelfde kleur als je dekje of niet neemt, zoveel geld scheelt het bij mij meestal niet denk ik Clown

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 21:13

@ Patsur, dat bedoel ik ook niet, maar dat die discussie beetje zinloos is, laat iedereen kiezen wat ie wil, setjes of geen setjes, zolang het paard maar gezond is Knipoog

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 21:14

patsur schreef:
Wat ik wel fijn vind, is dat wij SetjesFreaks wel alle non-Sf'ers WORST NIGHTMARE zijn Clown

Heerlijk ROFL

Dream on..... Dat valt reuze mee.... Clown

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 21:15

Pistasche schreef:
eenitraM schreef:
Ik bedoel, waarom zou je 50 euro uit willen geven omdat je een setje wil hebben?
Ik zie soms in profielen dat de shabrakken opgestapeld tot aan het plafon. Maar je kunt toch met maar 1 shabrak per keer rijden? Vork

Of je nou peesbeschermers in dezelfde kleur als je dekje of niet neemt, zoveel geld scheelt het bij mij meestal niet denk ik Clown

Dan zou je altijd in dezelfde kleur moeten rijden. Maar bij elke kleur peesjes loopt aardig in de bedragen hoor. Ik kan me voorstellen dat sommige dat geld er niet voor over hebben. Jij wel, nou prima toch. Hoeven we toch niet moeilijk om te doen.

angelax

ik vind topic eigenlijk ook beetje raar.
ik ben ook met sfers eens hoor.
iedereen toch eigen mening eigen verslaving

patsur

tessii1991 schreef:
@ Patsur, dat bedoel ik ook niet, maar dat die discussie beetje zinloos is, laat iedereen kiezen wat ie wil, setjes of geen setjes, zolang het paard maar gezond is Knipoog

Is het ook, maar de TS dacht daar blijkbaar anders over

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 21:16

MISTRAL94 schreef:
Ach die setjes het is ook allemaal dikke onzin net als roken, uitgaan en dit topic Vork

Wat kom jij nou praten Nors opkijken

TO SET OR NOT TO SET...

Mijn paard is toch het allerknapst Huilen van het lachen Lovers

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 21:17

Patriciavt schreef:
Al die mensen die happen Huilen van het lachen

De boodschap van TS is duidelijk, de mening van vele is duidelijk..
Het is nu alleen opmerkingen plaatsen zodat de ander hapt..
Heel kinderachtig eigenlijk, maar kan er wel om lachen Nagelbijten / Gniffelen

Ja heul kinderachtig. Jeugd van tegenwoordig. Maar er zit wel een kern van waarheid in. Aan beide kanten zul je mensen hebben die ''jaloers'' zijn. Leven en laten leven, maar dat is wel eens moeilijk.

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 21:17

Patriciavt schreef:
MISTRAL94 schreef:

TO SET OR NOT TO SET...

ONMOGELIJK!!!!!!!!!! dat is mijn paard al!!!!!!!!!!!!! Clown Clown Duivel Duivel

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 21:19

haha Nagelbijten / Gniffelen
als dit maar niet gaat leiden tot een andere eindeloze discussie waar we toch niet uitkomen Nagelbijten / Gniffelen

MISTRAL94

Patriciavt schreef:
MISTRAL94 schreef:

TO SET OR NOT TO SET...

Waarom denk jij dat ik van die vloekende setjes laat zien aan jullie? Om jullie weer met beide benen terug op aarde te krijgen Huilen van het lachen

Tieneke

Als iemand ervoor kiest om setjes te kopen in plaats van ervoor te zorgen dat de rest in orde is, ligt dat niet aan die setjes, maar aan die persoon.

Als mensen een opmerking maken of je "misschien geen geld had om rode of oranje of ... beschermers", ligt dat niet aan de setjes, maar aan die individuen die zo'n opmerking maken.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 21:20

Hmm nee ik hou van meer kleur, al die saaie kleuren die jullie hebben Haha!

Pistasche

WinBinChes schreef:
Pistasche schreef:

Dan zou je altijd in dezelfde kleur moeten rijden. Maar bij elke kleur peesjes loopt aardig in de bedragen hoor. Ik kan me voorstellen dat sommige dat geld er niet voor over hebben. Jij wel, nou prima toch. Hoeven we toch niet moeilijk om te doen.

Ja je hebt gelijk, ik ben zelf niet heel erg een setjes mens. Maar dat setjes worst nightmare zijn, haha gelukkig niet Haha!

Patriciavt

WinBinChes schreef:
Patriciavt schreef:

TO SET OR NOT TO SET...

ONMOGELIJK!!!!!!!!!! dat is mijn paard al!!!!!!!!!!!!! Clown Clown Duivel Duivel

Ik heb de mijne speciaal gekocht op zijn kleur, omdat bijna alles leuk staat bij bruin Koffie (of thee)! Pling
Afbeelding

Huilen van het lachen
Laatst bijgewerkt door Patriciavt op 22-06-08 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt