MISTRAL94 schreef:Jij voelt je dus duidelijk aangesproken![]()
Ik doelde namelijk met die 4 paarden op de TS![]()
Knap overigens dat jij mij denkt te kennen en dus kunt oordelen wanneer ik me druk maak (geloof me als ik me druk maak gaat dat er heel anders aan toe) Ik reageer allleen met de reactie dat als iemand dan toch een goede reden heeft om met 1 zadel meerdere paarden te rijden kom dan met een goede redenatie ik vind het onzin dat als iemand meerdere paarden heeft het maar een vrijbrief is om dan maar 1 zadel te hebben. Dan denk ik ook neem dan een 3 paarden maar zorg dat je het voor elkaar hebt. Aangezien we in nederland onze mening mogen geven en dat hier op een forum ook mag dan doe ik dat, als mensen daar niet tegen kunnen ja daar kan ik helaas niets aan doen. Ik loop nou eenmaal niet mee met het gros van de mensen en dat zie je hier (en niet alleen hier) toch wel erg vaak, dat is jammer. Iedereen heeft er het recht op om zijn of haar mening te uiten maar veel mensen durven er niet tegen in te gaan omdat ze bang zijn voor een weerwoord.
Edit: Ik doel dus niet op jou, als ik specifiek op jou doel zet ik je naam er wel bij voordat dit weer verkeerd begrepen wordt!
je mag op mij doelen, wij hebben 3 (rijpaarden) de rest veulen. 2 hebben hun eigen zadel, pas nagekeken. of net eengemeten. een deze weken schaffen we weer een zadel aan voor onze 3.5 jarige die we laten aanmeten. dus je mag op mij doelen. maar in mijn ogen hebben wij allemaal passende zadels. want dat vinden we belangrijk

maargoed, dat zijn ook onze 3 vaste paarden. als onze twenter straks 3 wordt, koop ik echt niet een nieuw zadel. hij zal het eerst met het best passend zadel mogen doen
) Ik reageer allleen met de reactie dat als iemand dan toch een goede reden heeft om met 1 zadel meerdere paarden te rijden kom dan met een goede redenatie ik vind het onzin dat als iemand meerdere paarden heeft het maar een vrijbrief is om dan maar 1 zadel te hebben. Dan denk ik ook neem dan een 3 paarden maar zorg dat je het voor elkaar hebt. Aangezien we in nederland onze mening mogen geven en dat hier op een forum ook mag dan doe ik dat, als mensen daar niet tegen kunnen ja daar kan ik helaas niets aan doen. Ik loop nou eenmaal niet mee met het gros van de mensen en dat zie je hier (en niet alleen hier) toch wel erg vaak, dat is jammer. Iedereen heeft er het recht op om zijn of haar mening te uiten maar veel mensen durven er niet tegen in te gaan omdat ze bang zijn voor een weerwoord.
En ze dus ongelukkig word.
maargoed neem aan dat je dit een beetje synisch bedoelt...
En als het al wel gebeurd is het vaak ontwetenheid
maak ik mezelf niet bepaald geliefd mee.