Ik weet namelijk zeker dat honderden paarden al tientallen jaren met beschermers lopen en nog steeds geen last er van hebben

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
snater schreef:Leuk zo'n filmpje, maar dat gaat natuurlijk nergens over. Klinkt allemaal interessant, maar wetenschappelijk gezien stelt dit natuurlijk geen donder voor. Het filmpje begint met een aantal stellingen die klinken als conclusies, die volgen uit het door Bit uitgevoerde onderzoek. Vervolgens wordt er geen onderzoek gedaan naar het effect van gebruik van bandages bij de kans op blessures, naar eventuele beschadigingen van het peesweefsel wordt voor het gemak even niet gekeken en evenmin naar de kans op scheuren. Het taalgebruik is sowieso onhandig. Een temperatuur die 'serieus richting de gevarenzone' gaat... Noem dan eens wat die gevarenzone is? En waarom is dat een gevarenzone? Waarvoor is het gevaarlijk? Kun je dat bewijzen?
Hieruit kan ik alleen opmaken dat Bit suggereert dat het gebruik van bandages direct leidt tot verhoogde temperatuur van het paardenbeen. In mijn ogen is dat zo logisch, dat ik geen apparatuur van de TU/e nodig heb om dat te geloven.
Trouwens, volgende keer misschien een voice-over die minder lispelt?
runningkawa schreef:nee idd
Dat is ook wel de mentaliteit van nu
Vroegah was je blij als iemand je wilde helpen en tijd in je wilde stoppen om je iets te leren.
Nu krijg je vaak een bek, met ik weet wel hoe het moet....
Citaat:En douchen/ in bad liggen op 50 graden een half uur lang, heerlijk