Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en het was voor mij dus ook niks... Moet na 3 hernia-operaties wel uitkijken met m'n rug.
. Wát een opluchting, en ik kan nog lopen na het rijden! Normaal hinkelde ik half naar stal
. 
gaat de onderkant ook op en neer?)
Ik zou graag (via pm) de vraagprijs van je beugels willen weten Ymke
Zilly schreef:@ Rinske: waar heb jij last van, knie toevallig
. dierfysio schreef:hee Ymke, daar zou je best een puntje kunnen hebben: heb ook die GPG's geprobeerd (2x, en nu staan ze te koop! wie biedt?) en het was voor mij dus ook niks... Moet na 3 hernia-operaties wel uitkijken met m'n rug.
Ook ik ga dus nu weer op zoek naar Bow Balance's (er hangt al een paar aan m'n dressuurzadel, nu ook maar voor m'n springzadel).
Dus: wie van jullie heeft er een rotte knie of enkel en zoekt fijne beugels? Mail Ymke of mij!

Rinske schreef:Ik heb last van mijn knieën én mijn enkels. Voor mij zijn ze écht een uitkomst.
. Mijn enkels heb ik sowieso last van, heb ik ook steunzooltjes voor, maar als ik langer dan 20 minuten aan het rijden was kreeg ik ook vreselijk last van mijn knieeën, dat is nu niet meer
. Zilly schreef:Rinske schreef:Ik heb last van mijn knieën én mijn enkels. Voor mij zijn ze écht een uitkomst.
Oh écht? Nou dan wacht ik met smart op mijn pakketje van Ymke
Ik moest zo hard lachen toen ik de beugels uit de verpakking haalde... Het is gewoon écht Nike Air Max!
). Ik merkte wel verschil met mijn eigen beugels, en vond ze erg fijn. Hoe ze op langere termijn zijn weet ik niet. Zilly schreef:Ik moest zo hard lachen toen ik de beugels uit de verpakking haalde... Het is gewoon écht Nike Air Max!
Ik ga er morgen mee rijden, ben zooo benieuwd.