gister eindelijk mijn Hulsebos dressuurzadel binnen gekregen wat een heerlijk zadel verder nog mijn rossner atlanta springzadel, ook heerlijk en een rossner amerika dressuur (te koop) ook super, maar lag niet goed.
Ik heb sind een paar maandjes een Titan 2 daarvoor had ik een oude versie van euroriding diamant maar daar waren mijn benen te lang voor want als ik dan met mijn ben op maat zat kwamen mijn knieen over het zweetblad heen laat maar zeggen.. snappen jullie het
Ik rij met een Stübben ,een héél erg fijn zadel(!) je zit net in u zetel Het prijskaartje valt wel niet erg mee : €1200 => het is een oud model.. Jammer dat ze deze modellen niet meer maken , want het zijn er met héél veel steun aan je knieen .. Nu kan je ze nog aanvragen maar dan betaal je al snel €1600
Ik rijd met een Euroriding Titan II, super zadel, diepe zit, lekker comfortabel. Prijskaartje is wel net iets duurder, nieuw ongeveer 1500 euro. Ik heb hem gelukkig 2de hands kunnen kopen (meisje die er maar een keer of 4 mee had gereden, dus eigenlijk nog nieuw ) voor een 1000 euro, dat was me eigenlijk wel een koopje aangezien het zadel eigenlijk nog zo goed als nieuw was. Ben er nu nog altijd zeer tevreden, super kwaliteit!