ankyy schreef:zou die ook onder 16 inch vzh zadel kunnen?
Helaas dit kunnen wij niet adviseren, want de maat van het zadel is te klein voor het dekje.
Groetjes Ferdi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zal vandaag wel kijken of ik een foto kan maken ervan.
Le_onie schreef:ik heb hem vandaag binnen gekregen, echt geweldig fijn! het heeft ook de vorm van de schoft/rug erin zitten, dus schuren/schuiven doet hij niet![]()
(slechte kwaliteit, paard is opeens donkerbruin met oranje?)
ohja btw, bij de mensen waarom het zo lang duurde, er waren problemen met de transporteur, die zat in duitsland? daarom duurde het langer.. dat kreeg ik tehoren
zou ik er bruine bandages, of burberry bandages bij halen?ik heb er nu donkerbruine peesjes bij, maar ik wil er ook graag bandages bij hebben
geeft er nou niemand antwoord op mn vraag
yvonne1984 schreef:Ik vind m niet zo geweldig op mn paarden staan.. iemand nog intresse in een VZ FULL 1x gebruikt?
QuickSilver schreef:Ik heb de eurostar VZ burberry te koop maat paard
ingelover schreef:passen de donkerbruine peesbeschermers mooi bij dit dekje? want dan hoef ik geen nieuwe peesbeschermers te kopen
yvonne1984 schreef:Ik vind m niet zo geweldig op mn paarden staan.. iemand nog intresse in een VZ FULL 1x gebruikt?