Huertecilla schreef:Nikka schreef:nog steeds geen link naar 'jouw bewijs' gevonden.
welk bewijs waarvan?
Ík claim niet dat WOW/Flair een Ei van Columbus is.
Voor uitleg van natuurkundige principes (bijvoorbeeld wat ´druk´ is), de eigenschappen van lucht(vering) en de wet van Blaise-Pascal verwijs ik je graag naar het web en een leraar natuurkunde of een opleiding.
De belangenloze uitleg op mijn site is een vereenvoudigde samenvatting van wat ik mbt zadels geleerd heb uit mijn onderzoek.
hc
Ik denk dat ik uitstekend in staat ben basale kennis van Natuurkunde te begrijpen. Dat er niet op het web staat wat voor opleiding ik heb betekent niet dat ik er geen heb genoten. Ik loop er alleen niet zo mee te koop. Het feit dat dat je dat zo neerzet vind ik uiterst neerbuigend. Het internet is geen goed medium om te kunnen beoordelen hoe een ander iets bedoelt maar jouw manier van schrijven hier kan ik niet als prikkelend of uitnodigend ervaren. Het lijkt meer op het eenvoudigweg afschieten van wat eenieder hier meldt. Zoals je zegt de bewijslast ligt voor jou bij de ander en dat is altijd een makkelijke positie.