Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dorienkee schreef:geef dan gewoon geld aan de dierenbescherming, is nuttiger. of vraag een expert die er verstand van heeft en laat die naar het zadel kijken, ff kijken of het echt een moordwapen is
Alane schreef:en het kruidvat verkoopt ook mobieltjes, fotocamera's, dvd spelers, laptops/pc's etc etc... zekers is dat dan maar enkelvoudig (kan geen dier schaden) maar even erbij over kennis van zaken, waarbij ik mijn twijfels heb en vraagtekens zet.
ikzelf zou er geen zadel kopen, maar koop er evenmin een mobieltje, camera of pc..
ma_rie_tje schreef:Maar het punt is dat mensen die geen verstand hebben van zadels (en paarden) dus denken: dat is een goede aanbieding! die hebben bijvoorbeeld net een pony gekocht op de paardenmarkt, en kopen dan ook maar even snel een kruidvat zadel (of een oud zadel dat te koop is op de markt, dat ook van geen kanten past) omdat het GOEDKOOP is.
Deze mensen moeten BEGELEID worden bij hun aankoop. DAAROM is een kruidvat dus NIET geschikt om zadels te gaan verkopen.
Laat ze lekker bij dekjes en borstels blijven, halsters, zwepen, caps. Van mijn part ook rijlaarzen en dekens of wat dan ook. Dat zijn artikelen die men ZONDER begeleiding kan kopen, die over het algemeen NIET als martelwegtuig kunnen dienen bij fout gebruik (met uitzondering van zwepen en extreem reem gebruik.... iedereen snapt wel dat een ahlster voor om een hoofd is en het geen tuigje is zoals bij een hond)
Moirsa schreef:Alane schreef:en het kruidvat verkoopt ook mobieltjes, fotocamera's, dvd spelers, laptops/pc's etc etc... zekers is dat dan maar enkelvoudig (kan geen dier schaden) maar even erbij over kennis van zaken, waarbij ik mijn twijfels heb en vraagtekens zet.
ikzelf zou er geen zadel kopen, maar koop er evenmin een mobieltje, camera of pc..
Ik had me camera er vandaanwas een hele goede..
dorienkee schreef:nee dat snap ik allemaal wel, maar wat ik zij was: mensen die geen verstand van hebben die kopen ook welleens een zadel zonder info te vragen ( bij een paardenwinkel!!!) Ik zeg alleen als je dit zadel wilt kopen, moet je er ZELF veel verstand van hebben, en ik ben diegene die niet zegt dat het een slecht zadel is. Waarom zou dat? Alleen de verkoopers hebben er geen verstand van, dus moet jij dat hebben. Mensen die voor het eerst een zadel kopen.. tsja die zullen ook wel merken dat ze daar geen goede info krijgen. Maar ik zeg dus dat het wel een goed zadel KAN zijn.
en sorry dat ik vervelend ben om te lezen, ik dacht ff niet aan editten. Maar dat terzake, maak daar nou ff geen punt van..ontopic blijven.
Girl007 schreef:Ook ik heb net een mailtje verzonden naar kruidvat, ik snap niet dat hun niet inzien wat het allemaal kan veroorzaken door een zadel in een drogisterij te verkopen!
Ik vind het te belachelijk voor woorde, en natuurlijk zal het zadel wel op enkele paarden passen, maar niet iedereen heeft er veel verstand van die bij de kruidvat komt en zomaar een leuk goedkoop zadeltje ziet voor het kleinkind ofzo.
Nadya schreef:PS; ik vind het 'zo maar' kopen van zadels zonder te kijken of het echt past (het is toch maatwerk) sowieso erg fout. En helaas zie ik een hoop mensen dat toch doen. Of dat nou bij het Kruidvat, zadelmarkt, marktplaats, via via of weet ik wat is......
GirlyMelis schreef:Girl007 schreef:Ik ben benieuwd of jij wel wat terug krijgt, laat je het dan weten?
Lous schreef:Hier is al eens een discussie over geweest als ik mij kan herinneren. Maar de meeste paardenmensen weten toch wel dat dit nooit iets kan zijn. Die kijken heus wel verder.
Jaimyliefje schreef:marietje27 schreef:Binnenkort kun je er een paard/pony kopen.
shetlander, van 200 voor maar 2 euro!
op=op
Julia_14 schreef:Haha dat zadel is van 1200 naar 299 euro gegaanYeah right
Ik zou het echt nooit kopen...
Citaat:Binnenkort kun je er een paard/pony kopen.
Citaat:shetlander, van 200 voor maar 2 euro!
op=op
Citaat:alleen verkrijgbaar in de kleuren zwart, grijs en bruin
whaaaaa.![]()