Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
presto schreef:Nou ik ben geen eigenaar meer van een daaleman zadel...... Ja een beetje jammer maar wel netjes geregeld allemaal gelukkig.... Bij het zadel wat voor ons gemaakt was bleef mijn sjabrak niet liggen, na tien minuten was het al helemaal naar achter geschoven en ik reed de hele tijd mijn benen stuk tot bloedens toe dus ik was niet echt blij. Een afspraak gemaakt met Erik en die was het wel met me eens dat dit niet het geschikte zadel voor ons was dus die heeft hij weer meegenomen en een ander zadel opgestuurd om die te proberen maar helaas bij dit zadel was de sjabrak nog eerder naar achter geschoven als bij de eerste dus ik zag het niet zo zitten meer eigenlijk na alle zadel ellende die we al gehad hebben.... Ik zie het al voor me, heb je een wedstrijd kan je drie keer opzadelen om alles weer goed te leggen.... Geen goed idee dus helaas voor ons geen daaleman. Nu maar weer op zoek naar iets wat wel goed past bij paard en mij.... Moeilijk vind ik dat maar we houden hoop, het komt vast goed. Rij nu nogsteeds met mijn KN die ik gelukkig nog niet verkocht had hahaha. Nou iedereen veel rij plezier met de nieuwe zadels en dat ze maar lang mooi en heel mogen blijven maar dat omt vast goed!!!
viktor00 schreef:Ik heb gisteren een ritje gemaakt. Het viel mee en tegen. het zat wel erg onwennig alles is stroef en kraakt aan alle kanten en naderhand had ik last van mijn kruis. Maar ja heb dan al vanaf half oktober niet op een paard gezeten dus logisch lijkt me. Maar het bleef heel stabiel op viktor liggen zelfs bij het opstappen! en dat doen andere zadel eigenlijk nooit. woensdag mag ik weer een keer!
viktor00 schreef:Ik heb gisteren een ritje gemaakt. Het viel mee en tegen. het zat wel erg onwennig alles is stroef en kraakt aan alle kanten en naderhand had ik last van mijn kruis. Maar ja heb dan al vanaf half oktober niet op een paard gezeten dus logisch lijkt me. Maar het bleef heel stabiel op viktor liggen zelfs bij het opstappen! en dat doen andere zadel eigenlijk nooit. woensdag mag ik weer een keer!