jojo23 schreef:Focussed schreef:Mensen de zadels zijn nu ca. 50,- duurder omdat je er nu een gratis dekje twv 50,- mag uitzoeken (slim van ze he? dan ben je verplicht tot aankoop).
ik heb er vorige week geen dekje bijgekregen!!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jojo23 schreef:Focussed schreef:Mensen de zadels zijn nu ca. 50,- duurder omdat je er nu een gratis dekje twv 50,- mag uitzoeken (slim van ze he? dan ben je verplicht tot aankoop).
ik heb er vorige week geen dekje bijgekregen!!!!
zazoeyou schreef:Ik heb de rossner america dressuur(geen plus)
en rossner jumping diamond spring
Beide zaten mij direct heerlijk....![]()
Nu nog 1,5 week wachten eer dat ik ze krijg
lammie2701 schreef:en heb je de korting gekregen die je wilde vragen?
lammie2701 schreef:dat gratis dekje gold alleen als je de bon (die vaste klanten thuisgestuurd hebben gekregen) inlevert. ik heb hem voor de oude prijs gekocht en die bon voor het gratis dekje ingeleverd. dus dubbelop mazzel.
ukie schreef:lammie2701 schreef:dat gratis dekje gold alleen als je de bon (die vaste klanten thuisgestuurd hebben gekregen) inlevert. ik heb hem voor de oude prijs gekocht en die bon voor het gratis dekje ingeleverd. dus dubbelop mazzel.
Krijg je die bon als je een klantenkaart hebt ofzo?
Volgende week komt Divoza hier zadels passen.
Dancer schreef:Ik heb vandaag een bruin Rossner Atlanta springzadel gekocht. Ik ga er morgen voor het eerst mee springen. Ik ben benieuwd
zazoeyou schreef:hoe vallen bij rossner de inchmaten??
ze hebben alleen de 17 en 18inch![]()
ik heb altijd 17'5inch,(praat over merken prestige,stubben,,kentaur,BR,)
,welke maat kom ik op uit dan??
_June schreef:Ik heb laatst een bruin Rossner America dressuurzadel gekocht. Het zadel op zich lijkt van goede kwaliteit te zijn, erg mooi ook. Maar de zadelmaker van Divoza.. pfff
Het zadel lag niet helemaal goed toen ik het kocht, zadelpasservice van Divoza is langs geweest en zou het vermaken. Heb het vandaag opgehaald en gepast, het gaat nergens over! Ze hebben er voor en in het midden gewoon wat vulling uitgetrokken, kan het leer aan de onderkant gewoon vastpakken zo weinig vulling zit er nog in... Zadel ligt dus voor geen meter. Twijfel nog wat ik ga doen, terug naar Divoza en eisen dat ze het zadel terug nemen/echt goed vermaken (al twijfel ik nu hard aan het kunnen van de zadelmaker) of het zadel naar een goede zadelmaker uit de buurt brengen...
zazoeyou schreef:Nou June,, dat klinkt inderdaad beroerd,,gewoon eisen dat ze het goed maken,,zo niet gedeelte geld terug vragen en naar andere zadelmaker gaan(als jij dat liever wilt)![]()
Maar Timo (die langskomt om te passen) doet zelf de aanpassingen niet,dat is ook beetje een nadeel want hij is namelijk de gene die precies weet wat er gebeuren moet per paard,,wat hij wel doet is de briefjes invullen met daarop de geschreven aanpassingen,,,aanpassingen worden gedaan door de zadelmakerij die naast de vestiging leek zit,,hij doet dan wat er op briefje staat maar heeft geen idee voor welk paard het is..kan me voorstellen dat het dan niet altijd goed gaat...
Timo heeft mij wel verteld dat ALS de zadels NIET liggen zoals ze horen te liggen na de aanpassing??dat hij dan gewoon terug komt en NET ZO lang aanpast TOT het goed is,,(jawel voor niks,,dus geen 50euro voorrijkosten meer)
Erg vervelend om te horen ,,mijn 2 zadels moeten namelijk beide verbreedt worden verder geen aanpassingen en ik krijg ze volgende week![]()
Ik hoop wel dat dat goed gebeurd,,ik heb namelijk GEEN zadels op moment en zou BLIJ zijn als ik eindelijk weer kan trainen(longeer nu elke dag)