Maar de meeste hebben het gewoon om het Anky merkje erop hoor, dat weet ik 100% zeker, net als dat Scapa gebeuren.
De shabrakjes zijn bijna het zelfde als HH, alleen staat daar HH op, Ipv Anky..

En ze zijn de helft goedkoper -> Voordeel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Soet schreef:-Geen riempjes Zoals hier de pads zijn van speciaal materiaal gemaakt dat niet schuift onder het zadel
-Geen riempjes En zoals hierde pads zijn van speciaal materiaal gemaakt dat niet schuift onder het zadel
-Persoonlijk ook de kleuren/het algemene Anky pads zijn in bijna alle tinten die je maar kan verzinnen, dus![]()
-Geen vorm wel degelijk
-Soms verschuiven ze gewoon, logisch als er geen bandjes bij hangen nooit meegemaakt
-En soms schuren ze ook nog nooit gemerkt
-En er is maar 1 maat van over het algemeen is die maat goed
-En ze kosten ontzettend veel! (En zeker als je de nadelen bekijkt..) tja.. merkspullen zijn duur
Joscaa schreef:Kleurtjes vind ik wel okéy![]()
Maar de meeste hebben het gewoon om het Anky merkje erop hoor, dat weet ik 100% zeker, net als dat Scapa gebeuren.
De shabrakjes zijn bijna het zelfde als HH, alleen staat daar HH op, Ipv Anky..![]()
Chico4life schreef:Soet schreef:-Geen riempjes Zoals hier de pads zijn van speciaal materiaal gemaakt dat niet schuift onder het zadel
-Geen riempjes En zoals hierde pads zijn van speciaal materiaal gemaakt dat niet schuift onder het zadel
-Persoonlijk ook de kleuren/het algemene Anky pads zijn in bijna alle tinten die je maar kan verzinnen, dus![]()
-Geen vorm wel degelijk
-Soms verschuiven ze gewoon, logisch als er geen bandjes bij hangen nooit meegemaakt
-En soms schuren ze ook nog nooit gemerkt
-En er is maar 1 maat van over het algemeen is die maat goed
Ik ga helemaal met je mee, ik vind ze fijn om te gebruiken, en ook nog is mooi
-En ze kosten ontzettend veel! (En zeker als je de nadelen bekijkt..) tja.. merkspullen zijn duur
Joscaa schreef:Kleurtjes vind ik wel okéy![]()
De shabrakjes zijn bijna het zelfde als HH, alleen staat daar HH op, Ipv Anky..![]()
Soet schreef:Ik quote even een stuk uit mijn Ruiterbrevet boek;ruiterbrevetboek schreef:Wat is een paard, en wat is een pony?
Paarden en pony's zijn zoogdieren. Ze bestaan al zeventig miljoen jaren. Dat is langer dn de mens. Eerst was het paard maar 35 cm groot. Een volwassen paard is nu ongeveer 1.70 (ik denk dat ze het gemiddelde hebben genomen van een paard of iets.) Pony's hebben 1.48 als maximum hoogtemaat. De groote wordt gemeten aan de schoft. Paarden zijn volgroeid na 6 a 7 jaar. De mens heeft het paard gebruikt als voedsel,als vervoermiddel,als helper in het werk, en in de strijd, als gezel vor ontspanning en sport.
Ik wil het altijd nog inscannen zelfBoek is van de VHS
Soet schreef:elmiran;hoe ruiken ze dan?
janinetjjj schreef:Juist geen riempjes vind ik een voordeel.
Ze zien dr chique uit, mooie pasvorm, natuurlijke kleuren.
Ik ben dr gek op, en heb er dan ook 7
Citaat:En wat ik fijn vind: je ziet aan de pad of je zadel goed ligt. Want als je zadel niet goed past gaat je Ankypad schuiven! En als hij vast zit met touwtjes zie je dat niet.