Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rick_erika schreef:Om het zo goedkoop mogelijk te houden:
logo in 1 kleur
2 verschillende kleurendekjes
2 maten (Full en medium)
2 verschillende soorten dekjes,
maar we zullen moeten kijken waar de meeste vraag naar is, hoe minder vraag hoe duurder het wordt (ivm drukken en aantallen)
maar weer afwachten op Bart!
lolaaatjuhh schreef:rick_erika schreef:Om het zo goedkoop mogelijk te houden:
logo in 1 kleur
2 verschillende kleurendekjes
2 maten (Full en medium)
2 verschillende soorten dekjes,
maar we zullen moeten kijken waar de meeste vraag naar is, hoe minder vraag hoe duurder het wordt (ivm drukken en aantallen)
maar weer afwachten op Bart!
Aleen ik denk dat maat pony ook wel handig zou zijn, omdat ook veel bokkers pony's hebbenik onderandere
milou123 schreef:Bestaan er niet van die dinge, die je ergens op kan strijken? Meen dat ik dat ooit heb gehoordBij foto's ofzo..
Maar inderdaad, het moet eerst mogen..
lolaaatjuhh schreef:Misschien word het wel een heel merknet als ankie
_Micha_ schreef:Daar heeft Kyrseltje net een heel mooi idee op bedacht, moondance.
Kijk ik weet zeker dat je nooit iedereen tevrede kan krijgen, want de een wil een rose met groen randjeen de andere wil maat trekpaard.
Milou gaan die dingen er niet snel van af?
Citaat:
gewoon heet wassen en in de droger.. is hij weer klein
_Micha_ schreef:Daar heeft Kyrseltje net een heel mooi idee op bedacht, moondance.
Kijk ik weet zeker dat je nooit iedereen tevrede kan krijgen, want de een wil een rose met groen randjeen de andere wil maat trekpaard.
Milou gaan die dingen er niet snel van af?
lolaaatjuhh schreef:Citaat:
gewoon heet wassen en in de droger.. is hij weer klein
Maar dan krijg je van die lelijke dekjes
LauEef schreef:1. Toestemming krijgen van Bart
2. Beslissen of we de 'logo'tjes' opsturen zodat mensen het er zelf op plakken óf dat we dekjes verkopen.
3. Zorgen wat we dit echt op wielentjes krijgen
lolaaatjuhh schreef:Ik denk dat een logo om erop te naaien veel voordeliger isen goedkoper en toch je eigen maat en kleur