Hier is er een foto van (geen duidelijke alleen maar dat was ik vergeten):
http://img356.imageshack.us/img356/1424 ... 107je8.jpg
Ik weet niet of je hem wel ziet, maar het is gewoon een simpele lichtblauwe
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

BianCatjee schreef:Mando schreef:Ik heb een zelfgemaakte Fleece deken in camouflage stof.
Die heb ik er nu op liggen als deken... iedereen vind hem gaaf.
Heb je er misschien een foto van?
ben toch wel erg benieuwd
Mando schreef:Mando schreef:Ik heb een zelfgemaakte Fleece deken in camouflage stof.
Die heb ik er nu op liggen als deken... iedereen vind hem gaaf.
Ja tuurlijk....Niet een al te beste want hij is met de telefoon gemaakt en het was al wat donker aan het worden.
Mando in het oerwoud hahahaha....
http://i24.photobucket.com/albums/c18/C ... 1168259797

(ik heb nu fleecedekens gezien, hele mooie bijvoorbeeld rood/donkerroze met dan een lichtrose rand
) 

Lili schreef:Mando, mijn complimenten, wat een super gave deken zeg!!![]()
Kirtsen01, ik vind je frontriem mooi hoor, voorzover hij te zien is tenminste![]()
Van wat voor stof heb je hem gemaakt?
Ik heb vroeger ooit voor een pony waar ik vaak op reed een borstreflectietuig gemaakt.
Ik heb helaas geen foto's.
Ik ga binnenkort weer aan een borstreflectietuig beginnen, dus dan komen er weer foto's.
Benodigdheden:
- reflectie stof (koop gewoon zo'n hesje van de xenos ofzo)
- Zachte maar stevige stof voor de stevigheid
- Naald en draad (of naaimachine)
- Stevige band (bijvoorbeeld bies band)
- Eventueel van die knipper lampjes die je op je fiets kan klikken
Het borsttuig bestaat ook 3 lange strengen.
Één loopt er onder de borst door naar de singel, de andere twee gaan via de twee zijkanten van de borst over de schouder en worden bevestigd aan de singelstoten.
Dit klinkt nog lastig, maar als ik verder uitleg, begrijp je het vast.
Meet vanaf de singel tot en met het midden van de borst het aantal centimeters op. Doe dit ook vanaf het midden van de borst tot aan de singelstoten, dus schuin omhoog. Als je weet hoelang alles moet zijn. Knip je de goede lengte uit de reflectie stof (maak het stof iets langer dan nodig is voor het naaien!). Vouw dit stuk stof dubbel en stik het allemaal netjes vast. Knip uit het stuk stof een vierkant van ongeveer 15 centimeter per zijde. Vouw dit één keer dubbel, en daarna tot een vierkantje. Naai aan dit stuk de strengen reflectiestof op de juiste hoogt als eerder beschreven is.
Naai voordat je de hele boel bevestigt nog een stevige stof aan de achterkant van alle stof, zoals bijvoorbeeld fleecestof. Dit verstevigd de boel, want die van mij is gescheurd omdat deze niet stevig genoeg was, want er zat geen extra stof achter. Maak een lus van biesband die om de singel heen past, en bevestig dit aan de streng die daar naartoe loopt. Aan de twee andere strengen maak je ook biesband, maar dan zodat het om de singelstoten heen past. Als je een knipperlichtje op je borsttuig wilt bevestigen, maak je een stevige bandje op het vierkantje in het midden vast. Hiervoor kan je het beste biesband gebruiken. Doe dit niet te los, maar ook niet te strak.
Hier kan je je knipperlichtje op vast schuiven. Je kan er eventueel nog extra dingen aan bevestigen zodat het lichtje beter blijft zitten.
En voila, klaar is de borsttuig.

Lili schreef:het is uitgestorven hier zeg ...
wel jammer!!
)
die toetsweek heb ik in totaal 8 dagen vrij
ga er dan aan werken

ben benieuwd naar de foto's

Ik wil ook nog wel een dekje gaan maken maar eerst dit maar afmaken.
tenminste haha het lijkt me echt leuk zo'n roze uitrijdeken
ben benieuwd naar de foto's als hij af is
Maar duurt nog wel ff want ik moet nog van dat band kopen om de randen mee af te zetten..
ooh lekker dan als een ander paard jou deken verscheurd
sta je ook te kijken van: WTF gebeurd hier? 
wel k*t dat die stuk is dan!!

Je ziet het helemaal niet vanaf de buitenkant..
dat is mooi! 
) maar moet wel 4 dingen inleveren.. dus ben daar nog even hard mee bezig maar dan heb ik dus volgende week vrij vanaf woensdag t/m de donderdag daarop
dus heb gewoon 8 dagen vrij
dan ga ik er aan werken