shaolanneke schreef:bij mij schuiven ze! Alle pads trouwens hoor. En vind ze voor het mooie eigenlijk te kort, ze hadden wel wat langer gemogen. Ik heb er voor mn wedstrijd eentje (off white, start ook in het off white zelf) maar na het losrijden moet ik afstappen en hem weer goed leggen. Erg irritant. En dat ze net iets tekort zijn, ik heb een dressuurzadel met iets langere zweetbladen.
Geef mij maar gewone dekjes!
Lijkt het je dan niet beter om een wit dekje van een ander merk, die wat langer is te kopen? Lijkt me inderdaad ook vreselijk irritant, en niet zo fijn rijden..

Ik heb persoonlijk geen ervaring met de Anky's. Ik ben er helemaal niet voor, mede om dat het geen "vorm" geeft zeg maar

Voor die prijs kan je soms wel 2 even goede dekjes kopen. die meer naar MIJN(!) smaak zijn

Verder ben ik ook niet zo een "setjes freak" dat heeft er waarschijnlijk ook wel wat mee te maken!

Een leuk dekje is altijd wel leuk, maar bandages gaan er bij mij niet om als het niet nodig is.... Peesbeschermers misschien wel.

Verder zou ik zeggen, laat je pony even versterken, en begin dan pas te rijden..