[WN] Westernboots, show die van jou!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Re: [WN] Westernboots, show die van jou!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-25 12:24

Oh die onderste, heel tof!

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-25 12:26

Ik heb moeilijke voeten, lage wreef. Ik vond de Ariat Delilah ook zo super mooi (ook ivm turquoise details), maar is echt voor mensen met bredere enkels/hoge wreef. Eigenlijk alle Ariats zitten niet goed bij mij. Ik kan sowieso 90% van de westernlaarzen zo uitschudden -O-

Deze MOEST ik hebben voor onze Country Wedding. Alhoewel ze ook niet super smal zijn, heb ik het meer 12 uur vol gehouden zonder last van mijn voeten te hebben, gesprongen en gedanst etc :D

Het blijven mijn juweeltjes. En hou wel van wat elegantere laarzen <3

Afbeelding

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-25 13:09

Coentjuh schreef:
Ik heb moeilijke voeten, lage wreef. Ik vond de Ariat Delilah ook zo super mooi (ook ivm turquoise details), maar is echt voor mensen met bredere enkels/hoge wreef. Eigenlijk alle Ariats zitten niet goed bij mij. Ik kan sowieso 90% van de westernlaarzen zo uitschudden -O-

Deze MOEST ik hebben voor onze Country Wedding. Alhoewel ze ook niet super smal zijn, heb ik het meer 12 uur vol gehouden zonder last van mijn voeten te hebben, gesprongen en gedanst etc :D

Het blijven mijn juweeltjes. En hou wel van wat elegantere laarzen <3

Heel erg mooi de kleur van de bloemen ook met je jurk

Ik heb nu uiteindelijk de Ariat rahanan besteld, als ze niet passen gaan ze terug. Was een mooie actie op en vind de kleur super gaaf. Kwa pasvorm klinkt t alsof ik de delilah had moeten kopen
[ Afbeelding ]