Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjanB schreef:En merkte je verschil met je paard?
Gladijs schreef:Ik meld mij ook even in dit topic.. ik heb de Edix Yasir geprobeerd en het is erg goed bevallen voor een van mijn ponies. Ik ben op zoek naar een 16 inch Yasir maar dat blijkt nog lastig te zijn.. mocht iemand er eentje hebben en er vanaf willen, ik houd mij aanbevolende ervaring was zo goed dat ik van mijn Ghost geloof voor haar afstap.
[ [url=m/mW40FH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ps let niet op het dekje, die was een maatje te groot.
MarjanB schreef:Nou heb de singel stoot voor vast gedaan.. nu komt ie achter wat los liggen qua kussen liep wel goed en ik zit er erg fijn in
Voor
[ [url=m/TgFOwG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gKrtN3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na
[ [url=m/CFO0JD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WuDghE.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarjanB schreef:Ja ze mist spier op de schoft dus dat heeft ook even tijd nodig. Denk zelf dat het met inlage in de pad wel op te lossen is. Deze alleen voor wat ophogen. Dan ligt ie weer in balans. Altijd ook wat lastig met dit soort projecten
caipirinha schreef:[ [url=m/bVF6Z4.jpg]Afbeelding[/url] ]
De ishya, top zadel
ajesca123 schreef:caipirinha schreef:[ [url=m/bVF6Z4.jpg]Afbeelding[/url] ]
De ishya, top zadel
Is dat het nieuwste model?
En weet je ook in welke prijsklasse dit zadel komt?
Had gehoord dat er rond September een nieuw model uit zou komen.
Eind September komt de zadelmaker bij mij wat edix zadels passen op 1 van de wedstrijdpaarden en het nieuwe model zouden we ook gaan proberen.
MarjanB schreef:Denk dat die te diep is qua zit voor mij
Heb ondertussen een Tariq via marktplaats op de kop getikt. Heb de pad opgevuld maar hij ligt nog niet helemaal je van het. Dus twijfel nog even of ik de singel terug doe of een andere pad ga proberen
caipirinha schreef:Ja dat is de nieuwste. De prijs word €3150 en als je hem in. De pre order doet krijg je er geloof ik een singel en dekje bij. Tijdens horse event is het zadel er voor zover ik weet.
MarjanB schreef:Denk dat die te diep is qua zit voor mij
Heb ondertussen een Tariq via marktplaats op de kop getikt. Heb de pad opgevuld maar hij ligt nog niet helemaal je van het. Dus twijfel nog even of ik de singel terug doe of een andere pad ga proberen