ViveChopin07 schreef:Is er iemand met een foto van de ES ememrald op een zwarte? Ik twijfel nog
Geen zwart paard, wel heel donkerbruin maar zag al een zwart paard voorbij komen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NoTrouble schreef:[ [url=m/UecCmT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb hier wel de bovenkant wat open, omdat ik er een coltrui onder aan heb haha. Maar hij zit ook prima met de rits dicht. Ik heb hem ook in donkerbruin besteld.
Sorriso schreef:NoTrouble schreef:[ [url=m/UecCmT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb hier wel de bovenkant wat open, omdat ik er een coltrui onder aan heb haha. Maar hij zit ook prima met de rits dicht. Ik heb hem ook in donkerbruin besteld.
Oh wat lief, dankjewel! Staat je goed, ik vind hem super mooi. Hoe valt ie ten opzichte van Lemieux en Anky vesten? Heb je daar ervaring mee?
NoTrouble schreef:Simoon__ schreef:Ik zie dat bij PS de kortingen nog wat hoger zijn geworden.. echt gevaarlijk dit..
Dit had je nou niet moeten zeggen..
Ik vind alleen die verzendkosten zo zonde eigenlijk om 1 ding te bestellen.
NoTrouble schreef:Sorriso schreef:Oh wat lief, dankjewel! Staat je goed, ik vind hem super mooi. Hoe valt ie ten opzichte van Lemieux en Anky vesten? Heb je daar ervaring mee?
Geen probleem!Le Mieux heb ik niet. Anky wel, ik vind hem qua maat gelijkwaardig vallen.
Phrono schreef:Retourneren kost €15,-. Ik kon er helemaal niks over vinden op hun website maar stond op mijn retourformulier. Ik twijfel om mijn wollen coltruitje te retourneren, hij zit zo strak die col, niet comfortabel. maar idd wel duur op deze manier.
Muronia schreef:Ik ben uitgekocht dus ik ga nergens meer op kijken![]()
Vandaag voor het eerst het Plum dekje op mn bruine geprobeerd, die is ook geslaagd hoor!
[ [url=m/DlChlU.jpg]Afbeelding[/url] ]
SharonIndezz schreef:Wat vinden jullie een echt must have voor op een schimmel?