Ik trek wel m’n benen op, dat lukt met dit zadel veel minder goed… dus dat is alleen maar mooi voor mij.
Dus misschien dat ik daarom nog niet goed lang zit.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sky_As schreef:Precies, Dus die er weer op en kijken. Dag later weer je nieuwe er op en dan kijken naar reactie... Indien weer verandering gelijk het andere zadel er weer op.
Dan weet je of het aan het zadel ligt of aan weersverandering/ osteo
Sky_As schreef:Precies, Dus die er weer op en kijken. Dag later weer je nieuwe er op en dan kijken naar reactie... Indien weer verandering gelijk het andere zadel er weer op.
Dan weet je of het aan het zadel ligt of aan weersverandering/ osteo
Balou_k schreef:Hier sinds donderdag mijn nieuwe zadel (19/4) besteld.
Ik ben er nog niet over uit of ik er nu eigenlijk wel blij mee ben.
Paard is is normaal geen voorwaarts wonder, maar vlucht nu enorm incl. bok sessies.
Paard van mijn zusje lijkt redelijk tevreden, alhoewel dat paard wat op de rem lijkt te lopen.
Is het een kwestie van wennen?
Balou_k schreef:Vandaag helaas weer een echt niet happy vluchteling en bokkend paard.
Daarna de Sella Q1 erop en een blij ontspannen paard.
Heel vreemd want tijdens het proefrijden was hij fijn voorwaarts en echt wel happy.
Morgen andersom, eerst de Sella daarna de Graziozo.
Hannanas schreef:Balou_k schreef:Vandaag helaas weer een echt niet happy vluchteling en bokkend paard.
Heel vreemd want tijdens het proefrijden was hij fijn voorwaarts en echt wel happy.
Proefzadel is toch anders dan je aangemeten zadel. Zonde hoor, je paard is duidelijk.
Beviel de Sella q1 niet meer?
Balou_k schreef:Vandaag helaas weer een echt niet happy vluchteling en bokkend paard.